بازدید 3685
۱

شهرداری تهران: بازار تهران ناایمن است

کد خبر: ۶۶۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲ 28 January 2017
مدیر بافت و بناهای تاریخی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مهمترین چالش در تهران بحث ایمنی بازار است، گفت: لایحه ساماندهی بازار 2 سال است به میراث فرهنگی ارسال شده ولی این لایحه همچنان مسکوت مانده و کسی توجهی به آن نکرده است.

به گزارش فارس، محمد باقر خسروی با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: این ساختمان ایمن نبود و بحث ناایمن بودن ساختمان ها در تهران بسیار با اهمیت است.وی به بحث ایمنی بناهای تاریخی اشاره کرد و گفت: بر اساس مقررات ملی ساختمان مسئولیت ایمنی بناهای تاریخی شهر تهران با سازمان میراث فرهنگی است.

مدیر بافت و بناهای تاریخی شهرداری تهران گفت: باید بر اساس مقرارت ملی ساختمان بحث آتش نشانی و غیره در این بناها دیده شود.خسروی با تاکید بر این موضوع که مهمترین چالش در تهران بحث ایمنی بازار است، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5 بحث ساماندهی بازار تهران مطرح شده است.وی ادامه داد: لایحه ساماندهی بازار تهران را 2 سال است برای سازمان میراث فرهنگی ارسال کرده ایم ولی این لایحه مسکوت مانده و کسی توجهی به آن نکرده است.

مدیر بافت و بناهای تاریخی شهرداری تهران بیان کرد: اگر خدای نکرده در بازار تهران حریقی رخ دهد شرایط از پلاسکو صدها بار بدتر خواهد بود.وی با تاکید بر این موضوع که ایمنی بازار بسیار ضعیف است، گفت: باید هر چه سریعتر امکان تاریخی را ایمن کرد.
 
خسروی در ادامه گفت: در خصوص ناایمن بود پلاسکو شهرداری تهران بارها اخطار داده بود ولی توجهی به این موضوع نشد.مدیر بافت و بناهای تاریخی شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: متولی مباحث تاریخی سازمان میراث فرهنگی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
مجموعه بازار تهران حدود 5درصد وسعت تهران را دربر ميگيرد اما اين 5 درصد براي كل كشور ايران ميباشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر