بازدید 5899

ادامه واکنش‌های داخلی‌وخارجی به درگذشت هاشمی

کد خبر: ۶۵۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 09 January 2017
درپی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مقامات و شخصیت‌های مختلف داخلی و خارجی ضایعه درگذشت یار صادق امام و رفیق دیرین رهبر را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام خبر درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، مسئولان بلندپایه و شخصیت‌ها، احزاب و نهادهای مختلف با صدور پیام‌های جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

علاوه بر پیام تسلیت مقام معظم رهبری، روسای قوا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، سایر مقامات و شخصیت‌ها با صدور پیام‌های جداگانه و یا انتشار پیام در فضای مجازی تاسف خود را از درگذشت ایشان ابراز داشتند.

از بامداد امروز نیز انتشار این پیام‌ها  ادامه داشته و در پی این گزارش قابل مشاهده است:

رئیس جمهور در پیامی توئیتری نوشت: امروز انقلاب اسلامی پرچمداری شجاع را از دست داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ وی را عالم دینی دانست که حقوق اساسی مردم و رای و نظر آنها را محترم می‌شمرد و در مقابل ناملایمات و سختی‌ها و بعضا بی حرمتی‌ها، دم فرو بست و از آبروی خویش برای حفظ انقلاب اسلامی ودستاوردهای گرانقدرش، مایه گذاشت.

استاندار کردستان، حفظ وحدت میان جریانات سیاسی را مهمترین رویکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و گفت: نظام و ملت ایران همواره از مدیریت، تدبیر و درایت آیت الله رفسنجانی بهره‌مند شده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش هم به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی را در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر کرد.

وزیر اقتصاد نیز به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی در آخرین توییت خود به ویژگی‌های شخصیتی و جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان طی پیامی مشترک ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و مجمع نمایندگان استان با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

استاندار تهران در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

استاندار گلستان درگذشت آیت ‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی صادر شد.

استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، با صدور بیانیه‌ای تسلیت گفت.

آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و مجید خدابخش استاندار اردبیل در پیام مشترکی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل