بازدید 3048

خداداد هم به جمع حامیان برانکو پیوست

کد خبر: ۶۵۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 07 January 2017
‌سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: به نظر من برانکو حرف صحیحی زده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی درباره کاهش سطح فنی و کیفی فوتبال کشور گفت: به نظر من جوانان و افراد در حال آموزش فوتبال نمی‌خواهند مطلبی را یاد بگیرند یا اینکه توانایی آن را ندارد و این موضوع باعث شده تا در سطح پایه وضعیت مناسبی نداشته باشیم. این موضوع به صورت دیگری در باشگاه ما در نیم فصل نخست وجود داشت و مشکل این بود که بازیکنان به دلیل محو شدن در جریان بازی و گوش ندادن به نکات اصلی دیدار به راحتی نقاط ضعف خود را به تیم مقابل نشان می‌دادند. امیدواریم با انجام تمرینات مثمرثمر در نیم فصل شرایط بهتری را در آغاز نیم فصل دوم داشته باشیم.
 
بازیکن اسبق تیم ملی درباره حضور بازیکنان خارجی در فوتبال کشور اظهارکرد: بازیکنان خارجی به صورت فله‌ای وارد ایران می‎‌شوند. بازیکن خارجی ما در 15 بازی اخیر حتی یک بار نتوانسته یک تیر دروازه بزند و این موضوع نشان می‌دهد که حضور امثال این بازیکن در فوتبال بی‌تاثیر است.
 
عزیزی درباره تغییرات زیاد تیم‌های حاضر در لیگ به دلیل افزودن سرمربی جدید بیان کرد: هر سرمربی یک ایده و نظر دارد و این موضوع باعث می‌شود تا بازیکنانی که مد نظر دارد در ترکیب تیم استفاده کند اما این بحث در کشور ایران به عنوان معضل محسوب می‌شوند و تنها مشکل آن ضعف مدیریتی است.
 
سرمربی تیم سیاه جامگان درباره اقدام کی‌روش به رهایی 7 بازیکن پرسپولیس از تیم ملی عنوان کرد: هیچ جای دنیا این اتفاق رخ نمی‌دهد که لیگ برتر کشور به دلیل اردوهای مختلف تیم ملی تعطیل شود، به نظر من برانکو حرف صحیحی زده است. طبق قانون فیفا بازیکن  تحت پوشش باشگاه است. از نظر فیفا بازیکن می‌تواند چهار روز قبل از آغاز مسابقات به اردو تیم ملی ملحق شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل