بازدید 14707

جزییات دستگیری قورباغه مکران

کد خبر: ۶۵۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 03 January 2017
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به دستگیری یکی از خطرناک‌ترین افراد در حوزه قاچاق مواد مخدر در کشور گفت: یکی از افراد خطرناکی که ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد در داخل کشور توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از اموال او توقیف شد.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد:‌ این قاچاقچی در خردادماه سال جاری در سیستان و بلوچستان دستگیر شد و ۱۵ نفر از زیرشاخه‌های اصلی این فرد و همچنین ۲۰۰ نفر از پخش‌کنندگان مواد مخدر که به باندهای این فرد متصل بودند در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند. او فرد ۵۰ ساله‌ای است که بیش از ۱۵ سال در قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته، ولی در ۵ سال اخیر فعالیت‌های خود را گسترش داده است. باند تمساح خلیج یکی از باندهای مرتبط با این فرد بود.

سردار مسعود زاهدیان؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا امروز در نشستی خبری گفت: مواد مخدر یکی از پنج تهدید جامعه جهانی محسوب می‌شود و تمامی دنیا با این معضل درگیری دارند. با توجه به همسایگی با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر خطر ورود این مواد به کشور بیشتر است. تکلیف ما به عنوان پلیس مواد مخدر اهمیت بسیاری دارد. در این راه به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردیم که سایر کشور‌ها از ما الگوبرداری می‌کنند.

وی با اشاره به تولیدات مواد مخدر در کشورهای همسایه ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده تولید مواد مخدر در کشور افغانستان در سال جاری افزایش چشمگیری خواهد داشت و از ۳۳۰۰ تن به ۷ هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد.

سردار زاهدیان ادامه داد: برای مبارزه با مواد مخدر آموزش به مردم در خصوص پیشگیری و درمان نقش کلیدی دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با انسجام پلیس در مبارزه با مواد مخدر افزود: بیش از ۷۵ درصد مواد مخدر در نقاط مرزی شرق کشور کشف می‌شود. ما در روز حدود دو تن کشفیات مواد مخدر داریم که با تلاش بی‌وقفه پلیس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۲۵ باند فعال قاچاق مواد مخدر در کشور متلاشی شده‌اند، افزود: ۱۰۸ معتاد خطرناک را به مراکز درمانی و همچنین مراکز قضایی معرفی کرده‌ایم که این آمار در سال جاری ۲۵ درصد افزایش داشته است. اگر ظرفیت‌سازی در این خصوص افزایش یابد ما می‌توانیم این آمار را بیشتر افزایش دهیم و این افراد را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به دستگیری‌ها در حوزه مواد مخدر گفت: در حوزه مواد مخدر دستگیری‌ها ۲ درصد افزایش داشته است و ما با تمرکز و انسجام بیشتر در آینده نزدیک شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به دستگیری یکی از خطرناک‌ترین افراد در حوزه قاچاق مواد مخدر در کشور گفت: یکی از افراد خطرناکی که ۱۱ شبکه بین‌المللی را اداره می‌کرد در داخل کشور توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از اموال او توقیف شد.

وی ادامه داد:‌ این قاچاقچی در خردادماه سال جاری در سیستان و بلوچستان دستگیر شد و ۱۵ نفر از زیرشاخه‌های اصلی این فرد و همچنین ۲۰۰ نفر از پخش‌کنندگان مواد مخدر که به باندهای این فرد متصل بودند در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند. او فرد ۵۰ ساله‌ای است که بیش از ۱۵ سال در قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته، ولی در ۵ سال اخیر فعالیت‌های خود را گسترش داده است. باند تمساح خلیج یکی از باندهای مرتبط با این فرد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار