بازدید 10837

روایتی از کُلت‎کشیدن متوسلیان درمقابل صهیونیست‎ها

برخی از همرزمان جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان متفق بر این قولند که"قبای اسارت برای تن متوسلیان دوخته نشده و او اسیر بشو نیست."
کد خبر: ۶۵۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 27 December 2016
تاکنون گزارش های متعددی منتشر شده که زنده بودن حاج احمد متوسلیان را تایید می کند. 

به گزارش میزان، در یکی از این گزارش ها که هجدهم آبان ماه بر روی خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همراهانش تا تابستان سال 95 تایید شد. در این  گزارش به نقل از یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان شده بود: "جمهوری اسلامی ایران اسنادی در اختیار دارد که زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همراهانش را تا ابتدای تابستان سال 95 تایید می کند. در این اسناد محل اسارت حاج احمد متوسلیان و همراهانش معلوم است."

فرمانده ای که اسیر بشو نیست

اما برخی از همرزمان جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان متفق بر این قولند که "قبای اسارت برای تن متوسلیان دوخته نشده و او اسیر بشو نیست." سردار اسماعیل کوثری رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با تایید این گزاره به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان می گوید: بنده بر اساس روحیاتی که از حاج احمد متوسلیان می شناسم اعتقاد دارم وی در همان مقطع شهید شده است.

کار به جایی نرسید که او اسیر شود!

امیر متوسلیان برادر فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حاج احمد متوسلیان شخصیتی بود که هیچ وقت در مقوله ضعف و تحمل اسارت نمی گنجید، اظهار داشت: این موضوعی است که همرزمان وی هم تأکید می کنند و من به عنوان برادر کوچکش نیز این موضوع را تأیید می کنم.

وی تصریح کرد: اینکه می گویند حاج احمد آدم اسارت نیست مطلب درستی است چون همان موقع هم برخی از دوستان او آمدند و گفتند وقتی حاج احمد را در ایست بازرسی پیاده کردند او بلافاصله کلت خود را کشید و همان جا او را به شهادت رساندند.

امیر متوسلیان با تأکید بر اینکه حاج احمد مرد جنگ بود و آدم محافظه کاری نبود و هیچ گاه اهل کوتاه آمدن نبود، عنوان کرد: به نظر من کار به جایی نرسید که او اسیر شود و در اسارت بماند.

وی با اشاره به اینکه نه من و نه هیچ کس دیگری جز صهیونیست ها و عوامل آنها در آن زمان آنجا نبوده، تأکید کرد: در عین حال با اطمینان می گویم با شناختی که از روحیات وی دارم قطع به یقین حداقل تا آن زمانی که می خواستند او را وارد زندان اسرائیلی ها کنند او در حال جنگیدن بوده و آنها هم طاقت نیاورند و او را به شهادت رساندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل