بازدید 8281
۵

عذرخواهی و دلجویی شهرداری فومن از زن دستفروش

در پی درگیری مامور شهرداری با بانوی دستفروش فومنی جمعی از مسئولان شهرستان به همراه مامور مذکور با حضور در منزل این بانو از او دلجویی کردند.
کد خبر: ۶۴۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 21 November 2016
شهردار فومن گفت: در پی درگیری مامور شهرداری با بانوی دستفروش فومنی جمعی از مسئولان شهرستان به همراه مامور مذکور با حضور در منزل این بانو از او دلجویی کردند.

به گزارش روزنامه خراسان، هوشنگ عباسقلی‌زاده در نشست خبری درباره درگیری مامور شهرداری با بانوی دستفروش فومنی با اشاره به اینکه حادثه پیش آمده سبب رنجش تمامی مردم استان شده است اظهار داشت: حادثه مذکور باید با مسالمت و پا درمیانی ختم به خیر می‌شد.
 
وی با تاکید بر اینکه پدیده سد معبر در تمامی کشور، پدیده‌ای ناخوشایند است، افزود: اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای از سوی شهرداری فومن برای ساماندهی و جابه‌جایی دستفروشان سطح شهر در یک سال گذشته انجام شده است.
 
شهردار فومن با بیان اینکه زیبا‌سازی شهر همراه با حفظ سنت‌ها از اولویت های اقدامات شهرداری است تصریح کرد: بالغ بر یک سال است که از سوی شهرداری فومن گاری‌هایی مختص دستفروشی برای دستفروشان شهر تهیه شده ‌اما دستفروشان حاضر به دریافت آن ها نیستند.
 
عباسقلی زاده با ابراز اینکه تمامی دستفروشان سطح شهر به مسئله انتقال به بازارچه تعیین شده تمکین کرده‌اند افزود: بانوی مذکور ماه‌هاست که درباره جا‌به‌جایی مقاومت می‌کند و شهرداری فومن در پیگیری‌های قضایی حکم جلب او را دارد.وی با اشاره به اینکه در ایام گذشته اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای برای جابه‌جایی و رضایت بانوی دستفروش از سوی نیروی انتظامی و شهرداری فومن انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این اقدامات ماموران نیروی انتظامی فومن با حرکات ناشایست و غیراخلاقی این بانوی فومنی مواجه شدند.
 
شهردار فومن با بیان اینکه حادثه مذکور به هیچ عنوان برای شهرداری و مسئولان و مردم استان قابل قبول نیست، بیان کرد: شنبه شب جمعی از مسئولان و مدیران و مامور شهرداری برای عذرخواهی و دلجویی از بانوی دستفروش در منزل او حضور یافتند.عباسقلی‌زاده با بیان اینکه قبل از درگیری فیزیکی، مامور از سوی فرزند این بانو به‌وسیله یک صندلی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود افزود: شایسته بود که همکار ما در آن زمان با نشنیده گرفتن فحاشی‌ها خشم خود را کنترل می‌کرد.

واکنش ادامه‌دار هنرمندان


در همین حال واکنش های عمومی به این حادثه همچنان ادامه دارد و در این میان هنرمندان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی نسبت به حرکت غیرانسانی مامور شهرداری واکنش نشان دادند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران امین زندگانی بازیگر، با انتشار تصویر این حادثه در صفحه خود به شدت از این مسئله انتقاد کرد. سارا خوئینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار تصویری نوشت: «آیا واقعا علاج درد بی‌پولی و بیکاری برای دستفروشان خشونت علیه اون‌هاست؟»
 
ایرج نوذری بازیگر تلویزیون هم تصویری از این مادر منتشر کرد و به گیلکی نوشت: «تی بلامی سر/ میرم تره» ایرج طهماسب مجری و کارگردان و ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما هم با انتشار تصویری کنایه آمیز نوشتند: «ماموران شهرداری مشغول کارند، لطفا مزاحم نشوید» پیش از این رضا رشیدپور و پرستو صالحی نیز در صفحه شخصی خود نسبت به این حادثه واکنش نشان داده بودند.

انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش در ارومیه


از سوی دیگر در حالی که هنوز واکنش ها به ماجرای ضرب وشتم دستفروش فومنی ادامه دارد ، ویدئویی از ضرب و شتم دستفروش ارومیه ای به دست یک مأمور سدمعبر شهرداری در حال چرخش در شبکه های اجتماعی است. به ادعای خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آنچه که از این ویدئو می توان دریافت، این است که فردی که پس از تاراج اموال و ابزار کسب و کارش و بر اثر ضرب و شتم بر زمین افتاده، دوباره توسط مأمور سدمعبر به باد کتک گرفته می شود که در این حین یک نفر از ماموران نیروی انتظامی با درجه ستواندومی برای وارد نشدن آسیب به دستفروش مذکور مانع از اقدام مأمور شهرداری می شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۵
دو روز بعد همه هنرمندانی که احساساتشان جریحه دار شده در مهمانی مختلط به جرم ..... دستگیر خواهند شد . بی خیال ! برای جلب توجه هم که شده چند تا حرف حقوق بشری می زنیم ، ساعت 80 میلیونی هم دستمان می کنیم و از حقوق مستضعفین حمایت می کنیم .
همه اش نقش بازی میکنند. اشک تمساحه! فکر اساسی بکنید. دست فروش ها را سر و سامان بدید.
دلجویی از کسی که خطا کاره؟ حقشونه. کاری ندارم به اینکه نیاز داره و کاره دیگه ای نیست. اما دلیل نمیشه. مثل اینکه بری از یه دزد دلجویی کنی که واسه خرجش رفته دزدی
برات متاسفم با این نظر مسخرت .صفت خودتان را به مطلومان ندهید
متاسفانه ما جماعت ايراني در جو گير شدن و قضاوت عجولانه يد طولايي داريم ،و صرفا بر اساس يك عكس يا فيلمي چند ثانيه اي كه اطلاعي از عقبه ان نداريم تمام كاسه كوزه ها را سر يك ادم بدبخت ميشكنيم و مثل جماعت به اصطلاح هنرمند براي اينكه خودي نشان دهيم و از قافله عقب نمانيم روي حق و انصاف پا ميگذاريم و وا اسفا سر ميدهيم ، افسوس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار