بازدید 4245

توضیحات غرضی درباره کاندیداتوری اش

کد خبر: ۶۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 15 November 2016
یک کاندیدای احتمالی انتخابات 96 با اشاره به وضعیت رقبای خود، اظهارکرد: رقیب خود را گروه ها و احزاب سیاسی می دانم و معتقدم که این گروه ها که از اول انقلاب تا حالا در جامعه حاکمیت داشته اند، آنچنان کارآمد، مفید و موثر واقع نشده اند.

به گزارش ایسنا سیدمحمد غرضی درباره اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات سال 96 اظهار کرد: با توجه به اینکه روشی که روحانی به کار گرفته مانند روش های دولت های گذشته است، چون این روش ها را برای جامعه مفید نمی دانم، با روش هایی که خود بیان می کنم می آیم و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنم.

وی با تاکید بر اینکه در روش من حقوق عامه بر حقوق خاصه ارجحیت دارد گفت: در شعارهایی که دیگران می دهند معمولا حقوق خاصه بر عامه ارجحیت دارد. در همین زمینه با توجه به اینکه ملاحظه می کنم قاعده جامعه نسبت به ستاد جامعه بی اعتنا است، تمام تلاشم بر این است که قاعده جامعه را نسبت به ستاد جامعه ترجیح دهم و معتقدم که این تنها روشی است که می تواند در مقابل روش قبلی مورد تایید مردم قرار بگیرد.

این فعال سیاسی درباره وضعیت اقبال عمومی نسبت به رای آوری اش با بیان اینکه در انتخابات 92 همه نامزدها دارای آرایی برابر بودند، خاطر نشان کرد: گرچه در انتخابات سال 92 آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند اما همه می دانیم که او با آرای خود انتخاب نشد بلکه زمانی که آقایان هاشمی، خاتمی و سیدحسن خمینی به کمک او رفتند او رای آورد.

غرضی با بیان اینکه رای روحانی، رای ستادی او بود گفت: در آن زمان جامعه نسبت به من علاقه زیادی نشان داد، اما شرایط آرا برابر نبود.

وی خاطر نشان کرد: من در انتخابات پیش رو نیز بحث حقوق عامه را مطرح می کنم و برنامه هایم را به کنترل و کاهش تورم و رکود اختصاص می دهم. حال اینکه استقبال جامعه در سال 96 نسبت به من چگونه باشد به مواردی از جمله رسانه ها بستگی دارد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: رسانه ها به هیچ وجه برای افرادی مانند من کار نمی کنند، با این وجود گرچه این صداها پنهان می مانند اما اثر گذاری خود را خواهند داشت.

غرضی درباره وضعیت رقبای خود نیز گفت: من رقیب خود را گروه ها و احزاب سیاسی می دانم و معتقدم که این گروه ها که از اول انقلاب تا حالا در جامعه حاکمیت داشته اند، آنچنان کارآمد، مفید و موثر واقع نشده اند.

وی در پایان در پاسخ به اینکه چرا در انتخابات شوراها کاندیدا نمی شوید، با بیان اینکه کار شوراها متعلق به جوانان است و آنها باید این تجربه را کسب کنند، خاطر نشان کرد: من در دوره اول شوراها شرکت کردم. الان دیگر بازگشت من به آن موضوع برای جامعه مفید نیست. گرچه ممکن است به لحاظ آرا حضورم در شوراهای شهر مفیدتر باشد، اما با توجه به اینکه معتقدم شوراها جای جوانان است، به این نتیجه رسیده ام که در رقابت های کلان تر حضور یابم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان