بازدید 7951

واکنش تندگویان به شایعه دوتابعیتی بودن وی

تندگویان، عضو شورای اسلامی شهر تهران شایعه دوتابعیتی بودن خود را تکذیب کرد و تاکید کرد که در صورت اثبات این موضوع استعفا می‌دهم.
کد خبر: ۶۳۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴ 02 November 2016
تندگویان، عضو شورای اسلامی شهر تهران شایعه دوتابعیتی بودن خود را تکذیب کرد و تاکید کرد که در صورت اثبات این موضوع استعفا می‌دهم.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی تندگویان، عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وجود ابهام دوتابعیتی بودن وی، با تاکید بر اینکه این موضوع را در رسانه‌های رسمی ندیده‌ام و برخی کانال‌ها که وابستگی به افراد معلوم‌الحال دارد منتشر شده است برای مشخص شدن ابهامات در خصوص دو تابعیتی بودن احتمالی برخی اعضای شورای شهر گفت: در همین جا رسماً از آقای چمران ریاست شورا درخواست دارم که از همه مراجع ذی‌صلاح این موضوع دوتابعیتی بودن برای همه اعضا استعلام شود.

در ادامه وی تصریح کرد که اگر مشخص شود من تابعیت دوگانه دارم، نیازی نیست تا مرحله پنجم شورا، بلکه در همین دوره استعفا می‌دهم. خوشحال هم می‌شوم که بدانم این تابعیت من برای کدام کشور است و چگونه اتفاق افتاده است؟

در ادامه وی با اشاره به مشاغل قبلی خود در نمایشگاه بین‌المللی که نیازمند سفرهای کاری بوده است، گفت: سفرهای سالیانه‌ام همه مأموریتهای دولتی بوده و کمیسیون سفرهای خارجی ریاست جمهوری هم تأیید کرده است. وی افزود که در این خلال هم گاهی سفرهای شخصی داشته‌ام که به صورت عادی انجام شده است.

تندگویان در ادامه تصریح کرد به هرحال صددرصد تکذیب می‌کنم و بنده نه تابعیت و نه هیچ‌گونه ارتباطی به منظور اخذ چنین مواردی با هیچ کشور خارجی نداشته‌ام. قاره آمریکا هم که اصلاً سفری نداشته‌ام و در کشورهای دیگر هم بیش از 90درصد از سفرهایم، سفرهای کاری بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی