بازدید 35111
۹
درخشش آزمون در بالاترين سطح فوتبال باشگاهي جهان مقابل برترين دروازه‌بان لاليگا؛

سردار ايراني دروازه فيناليست اروپا را در مادريد باز كرد/خاطره دايي و كيا زنده شد +ویدیو

سرانجام پس از سال ها يك فوتباليست ايراني در بالاترين سطح مسابقات باشگاهي دنيا درخشيد و پايش به گل باز شد تا بار ديگر خاطره گل هاي علي دايي و مهدوي كيا زنده شود. سردار آزمون، مهاجم آماده ايراني تيم روستوف روسيه، امشب در استاديوم ويسنته كالدرون مادريد، گل ارزشمندي به فيناليست اروپا و برترين دروازه بان لاليگا زد تا نامش در كنار بزرگترين ستاره هاي دنيا مطرح شود؛ كاري كه مسي و رونالدو هم بارها مقابل اتلتيكو از انجامش ناكام ماندند.
کد خبر: ۶۳۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 02 November 2016
در شبی که سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف با گلزنی مقابل اتلتیکومادرید، نایب‌قهرمان اروپا را تا آستانه توقف پیش برد، منچسترسیتی انتقام شکست در بازی رفت را از بارسلونا گرفت.

به گزارش «تابناک ورزشی»،سرانجام پس از سال ها يك فوتباليست ايراني در بالاترين سطح مسابقات باشگاهي دنيا درخشيد و پايش به گل باز شد تا بار ديگر خاطره گل هاي علي دايي و مهدوي كيا زنده شود. سردار آزمون، مهاجم آماده ايراني تيم روستوف روسيه، امشب در استاديوم ويسنته كالدرون مادريد، گل ارزشمندي به فيناليست اروپا و برترين دروازه بان لاليگا زد تا نامش در كنار بزرگترين ستاره هاي دنيا مطرح شود؛ كاري كه مسي و رونالدو هم بارها مقابل اتلتيكو از انجامش ناكام ماندند.

هرچند روستوف در این دیدار با نتیجه دو بر یک شکست خورد، سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم روسی روستوف با به ثمر رساندن گل تساوی تیمش در نیمه اول بازی در خانه اتلتیکو مادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیک قهرمانان اروپا به چهارمین گلزن ایرانی تاریخ مراحل اصلی این رقابت‌ها تبدیل شد.
 
سردار ايراني دروازه فيناليست اروپا را در مادريد باز كرد/خاطره دايي و كيا زنده شد 
 
پیش از او ابتدا علی دایی در دو دیدار هرتابرلین در مرحله گروهی فصل 2000-1999 مقابل چلسی و میلان، مهدی مهدوی‌کیا در بازی هامبورگ مقابل یوونتوس در فصل 2001-2000 و علی کریمی در بازی فصل 2005-2004 بایرن‌مونیخ مقابل راپیدوین، گلزنان ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان بودند.

 ضمن اینکه در مرحله پیش مقدماتی فصل جاری لیگ قهرمانان هم سعید عزت‌اللهی برای روستوف گل زد.
سردار آزمون امشب از ابتدا در ترکیب روستوف حضور داشت و ابتدا روی یک اشتباه پاس گل اول اتلتیکو را مهیا کرد و در ادامه، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه اوبلاک، برترین دروزاه بان لالیگا اشتباهش را جبران کرد.  مهاجم ملی پوش کشورمان در ادامه در دقیقه 57 از داور کارت زرد دریافت کرد و در نهایت در دقیقه 70 جای خود را به موسی دومبیا داد. 

تعداد بازدید : 25
دانلود 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ذوق مرگ نشی.....امیدوارم سرداربعدا مثل دایی و کیا مورد بی مهری شماها قرار نگیره.....
ماشاءالله سردار جان،ان شاءالله گلهاي بيشتري ازت ببينيم،ولي مسي براش گل زدن به اين تيمها آب خوردنه،با رونالدو بايد مقايسه بشه سردار جون
افرین همشهری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
واقعاً تاسف باره که ما ایران ها دائماً دنبال مصادره همه چیز برای خودمون هستیم با جناح بندی نگاه قومی ، قبیله ای ، مذهبی و ....
! کی می خواد وسعت دیدمون باز بشه
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مصادره چیه؟خب خوشحاله به خاطر موفقیت همشهریش. حتما باید میگفت آفزین هموطن تا وسعت دید داشته باشه؟ تو که وسعت دید داری چرا نمی تونی وسط خوشحالی یه آدم ضد حال نزنی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
سخنرانی نکن ناشناس!!


ملت ذهنشون مریض شده
لطفا یه جوری خبر رو توضیح بدین که کسی هم که تو باغ بازی نبوده بفهمه!
به فيناليست اروپا و برترين دروازه بان لاليگا گل زده!
خوب فینالیست اروپا اسم نداره؟
برترین دروازبان لالیگا کیه؟
امپراطور بزرگ فوتبال ایران دوتیم اماده به غیر از این تیم دارد تازه تیم جوانان و نوجوانان ما قطر را می برند سوریه که عددی نیست
سردار سردار فوتبال ایران عشقمی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر