بازدید 8075
۳

آخرین جزئیات فوت دختر بچه هفت ساله در کرج

فاضلیان از تشکیل پرونده در رابطه با فوت دختربچه هفت ساله حین عمل آپاندیس در کرج خبر داد
کد خبر: ۶۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 22 October 2016
فاضلیان از تشکیل پرونده در رابطه با فوت دختربچه هفت ساله حین عمل آپاندیس در کرج خبر داد و گفت: دادستان مرکز استان البرز به محض اطلاع از موضوع دستور اقدامات قانونی لازم در مورد بررسی موضوع و تشخیص علت فوت را صادر می‌کند.

به گزارش میزان، رئیس کل دادگستری استان البرز در تشریح جزئیات فوت دختر بچه هفت ساله حین عمل آپاندیس در کرج اظهار کرد: در این رابطه پرونده تشکیل شده است و منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم.

وی گفت: روز چهارشنبه دختر بچه‌ای به دلیل درد حاد در شکم به یکی از بیمارستان‌های استان البرز مراجعه می‌کند و در قسمت اورژانس ویزیت شده و پزشک عمومی و پزشک جراح تأیید می‌کنند که وی باید تحت عمل آپاندیس قرار گیرد.

فاضلیان افزود: ساعت 14:30 روز پنجشبه وی به اتاق عمل منتقل می‌شود که بلافاصله پس از تزریق داروی بیهوشی توسط پزشک متخصص به دلیل ایست قلبی فوت می‌کند و عملیات احیا نیز مثمرثمر واقع نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین گفت: دادستان مرکز استان به محض اطلاع از موضوع دستور اقدامات قانونی لازم در مورد بررسی موضوع و تشخیص علت فوت را صادر می‌کند و توسط پزشکی قانونی نمونه‌های لازم از جسد گرفته شده و پرونده در حال بررسی است. 

وی ادامه داد: از پزشکی قانونی استان البرز نیز خواسته شده است با قید فوریت و دقت عمل موضوع از دو جنبه مورد بررسی قرار گیرد، اول اینکه در ابتدا مشخص کند که از جنبه درمانی و نحوه عمل بیمارستان در پذیرش چه اقداماتی صورت گرفته و ثانیا نحوه درمان وی، قصور احتمالی کادر پزشکی  و همچنین ماهیت داروهای مصرف شده از حیث سلامت، تاریخ مصرف و ... را مورد بررسی قرار دهد.

این مقام قضایی در استان البرز تصریح کرد: به محض مشخص شدن نتیجه تصمیمات قضایی لازم متعاقبا اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: تاکنون شکایتی از سوی خانواده متوفی مطرح نشده است.

فاضلیان در ادامه بیان کرد: هنوز علت فوت مشخص نیست، معاینات باید صورت گیرد و پزشکی قانونی اعلام کند که آیا دراین رابطه قصوری صورت گرفته است یاخیر؟

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد و پرونده تحت بررسی است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
اون ها الان وقت شکایت دارند؟ پس مدعی العموم چه کاره است؟
لطفا نام بیمارستان را هم ذکر کنید
قابل توجه جناب آقای وزیربهداشت!!!!! استاد هاشمی مقصر دکترهای شما نبودند مقصر آپاندیس بود که دکترهای شمارا نشناختند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل