بازدید 39299
۳
فوتو نیوز

از «تعبیر جالب خاتمی درباره شورای نگهبان» تا «تجمع برای برکناری مدیران دولت قبل»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز، «فوتونیوز» حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش خودشان الصاق می‌کند، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۰۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 17 July 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.   
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۳
تا کی دروغ و تشویش اذهان عمومی تجمع مقابل مجلس برای برکناری مدیران دولتهای گذشته نه که مدیران جدیددولت ناتدبیر امید چه گلی بر سر ملت زدن که کارگران خواهان تحقیرمدیران قبلی باشن مدیران جدید که با حقوقهای میلیونی مردم بیچاره کردن من کارگر با بیست سال سابقه یک میلیون می گیرم مدیر جدید با مدرک پایین تر 53 میلیون داره حقوق می گیره کجاست عدل و داد لطفا پخش کنید
پزشک نمایی که طرز فکر و نحوه عمکردش اینگونه باشد هیچ بعید نیست که برای اغراض و منافعش جان مردم را هم به مخاطره اندازد. مردم خوب می فهمند و درست قضاوت خواهند کرد. از مفاد همین پلاکاردها معلوم است که چه کسی بی ادب است و چه چیزی مصرف کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
ی به پزشکان لقب احق میده باید انتظار بدتر از این هم داشته باشه! کسی به شخص تو بی احترامی کنه ماست ماست نگاهش میکنی؟ در برابر بی ادبی ادب مطالبه نکن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل