بازدید 2900

طعنه بهروان به مربی تیم ملی؛ شاید دوست دارد در هتل زندگی کند!

کد خبر: ۵۸۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 02 May 2016

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر، گفت: شاید مربیان تیم ملی دوست داشته باشند در هتل زندگی کنند، اما محله‌ای که من سال‌ها در آن زندگی می‌کنم، امکانات کافی را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی،  غلامرضا بهروان در نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین بحث جلسه امروز گزارش عملکرد فدراسیون بود که البته چند درخواست شخصی هم در بین آنها وجود داشت. در بحث بعد همه اعضا تأکید داشتند انتخابات به‌موقع برگزار شود و همه‌چیز در تاریخ اعلام‌شده صورت بگیرد.

وی افزود: در این نشست برخی اعضای هیأت‌ها درخواستی داشتند که اساسنامه را وزارت ورزش باید بپذیرد، البته من فکر نمی‌کنم مسئله خاصی وجود داشته باشد، چون گفته بودند اساسنامه را قبول داریم. من امیدوارم فوتبال هرچه سریع‌تر از این حالت دربیاید و رئیس فدراسیون هم هرچه زودتر مشخص شود.

خبرنگاری گفت ظاهراً مصوبه‌ای وجود دارد که در صورت تأیید نشدن اساسنامه، انتخابات به تعویق بیفتد که بهروان پاسخ داد، هیأت‌های فوتبال برگزاری انتخابات را منوط به تأیید اساسنامه توسط وزارت ورزش کردند، البته اساسنامه سال 93 به تأیید مجمع رسیده و سپس به فیفا ارسال شده است. من فکر می‌کنم اگر مقامات وزارت ورزش اساسنامه را تأیید کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

بهروان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظاهرا مشکلاتی برای اوسیانو دستیار کی‌روش به‌وجود آمده و اینکه آیا این یک پالس منفی برای سرمربی تیم ملی محسوب نمی‌شود، گفت: آقای کروز دقیقا به جایی آمده بود که من چندین سال در آنجا ساکن هستم. جایی که من زندگی می‌کنم محیطی محترم است، ولی روز گذشته چیزهایی در برخی روزنامه‌ها خواندم که خیلی به من برخورد. شاید آقایان دوست داشته باشند در هتل زندگی کنند، ولی محله‌ای که من در آن زندگی می‌کنم، امکانات مکفی را دارد، اما شاید دوستان دوست دارند در جای دیگری زندگی کنند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر، در خصوص به عملکرد 8 ساله فدراسیون چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: من نمره قبولی می‌دهم و از همه می‌خواهم که فقط به یک مورد و به مسابقات نگاه نکنند. چون در یک فدراسیون فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود، اما من نمره 14 به بالا به این فدراسیون می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه سازمان لیگ برای دو هفته پایانی چیست؟، گفت: شک نکنید که صد درصد همه موارد را زیرنظر می‌گیریم و برنامه‌های خوبی داریم.

 فراز کمالوند روز گذشته اعلام کرد که شورای امنیت ملی مانع برگزاری بازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز شده است که بهروان گفت: آقای کمالوند درست گفته و ای‌کاش شما در سازمان لیگ بودید تا نسخه‌ای از نامه‌های توافقی را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاشتم. مجموعه گسترش فولاد، استادیوم بسیار خوبی را ساخته، اما ظرفیت‌های لازم را ندارد. اگر در این ورزشگاه بخواهند بازی‌های جام ملت‌ها را برگزار کنند، مطمئناً مسئولان ایراد می‌گیرند، چون استادیوم نور کافی ندارد. ما هفته گذشته جلسه‌ای را در حضور دکتر ذوالفقاری معاونت امنیت ملی در شورای امنیت استان آذربایجان برگزار کردیم و اعتقاد دارم آقای کمالوند درست گفته که این نهاد با برگزاری بازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل مخالفت کرده است.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم برای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تماشاگر بیش‌تری بیاد و این درست نیست که بگوییم چرا استقلال نیم‌فصل اول در ورزشگاه بنیان‌دیزل بازی کرد و پرسپولیس هم باید در آن استادیوم بازی کند. شما باید وضعیت جدول را نگاه کنید.

خبرنگاری گفت: فراز کمالوند از داوری‌ها گلایه دارد و بعد از بازی هفته گذشته، مدعی شد به همه‌چیز مشکوک است که بهروان پاسخ داد: صحبت‌ها باید مستند باشد، کمالوند به چه چیزی مشکوک است؟ او برای من عزیز و قابل‌احترام است، اما مجموعه فوتبال باید زحمات یکدیگر را ارج بنهد.

وی در خصوص اینکه آیا در خصوص داوری‌های بازی‌ها اقدامی انجام داده‌اند یا خیر، گفت: کمیته مسابقات تصمیم‌گیرنده امر داوری نیست، اما توصیه‌های لازم را انجام می‌دهیم و مثلا به کمیته داوران اشاره می‌کنیم که در فلان بازی در دور رفت، چه اتفاقاتی رخ داده که آنها در چیدمانشان دقت کنند.

بهروان با تأکید بر اینکه بلیت بازی استقلال و تراکتورسازی در هر دو طبقه الکترونیکی است، گفت: نمی‌توانم بگویم ما فقط 10 درصد به تراکتوری‌ها جا می‌دهیم، چون تماشاگران عزیزان ما هستند و اگر استادیوم خالی باشد، نمی‌توانیم کسی را بیرون نگه داریم، اما اگر تماشاگران استقلال ورزشگاه را پر کنند، خواه‌ناخواه، 10 درصد به تراکتوری‌ها اختصاص می‌یابد. این دیگر به زمان حضور تماشاگران است و بلیت‌ها هم که الکترونیکی فروخته می‌شود.

وی در پایان در خصوص دستمزدهای عقب‌افتاده کادر فنی تیم ملی، گفت: این دستمزدها باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود، چون حق مربیان است. هیأت رئیسه هم امروز تأکید داشت که دستمزدها باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر