بازدید 3442

ماجرای هتاکی به خوردبین در اهواز چه بود؟

کد خبر: ۵۸۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 22 April 2016
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که برای بازی مقابل استقلال اهواز ساعت 20:30 دقیقه دیشب تهران را به مقصد اهواز ترک کرده بودند برای خروج از فرودگاه این شهر دچار مشکلات زیادی شدند.
به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که کاروان سرخپوشان ساعت 21:30 دقیقه به اهواز رسیده بود اما به دلیل ازدحام جمعیت و مشکلاتی که برای پرسپولیسی ها پیش آمد شاگردان برانکو در ساعت 23 از فرودگاه شهر اهواز خارج شده و پس از طی مسافتی که با ترافیک هم همراه بود بالاخره به هتل پارس اهواز رسیدند.
این در حالی است که حدود 7 هزار نفر برای استقبال از پرسپولیسی ها به فرودگاه آمده بودند و همین جمعیت سرخپوشان را تا هتل محل اقامت آن ها همراهی کردند.

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس که برای رتق و فتق امور سرخپوشان تلاش زیادی می کرد مورد هتاکی یکی از مسئولان فرودگاه اهواز قرار گرفت. این فرد که در CIP فرودگاه اهواز فعال بود اصرار داشت که بازیکنان پرسپولیس از میان جمعیت رد شده و سوار اتوبوس شوند اما به دلیل نبود امنیت کافی، خوردبین با این موضوع مخالفت کرد.
اصرار خوردبین برای اینکه پرسپولیسی ها از میان جمعیت رد نشوند با برخورد عجیب و غیرمسئولانه یکی از کارمندان CIP روبرو شد و این فرد به سرپرست تیم پرسپولیس هتاکی کرد.
در نهایت بازیکنان پرسپولیس پس از معطلی فراوان در فرودگاه راهی هتل محل استراحت خود شدند و قرار است امروز از ساعت 18:10 دقیقه به مصاف استقلال اهواز بروند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل