بازدید 3156

عصبانیت عجیب سرمربی منچستر از سوال یک خبرنگار!

سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری از پرسش خبرنگاری که در مورد آینده دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ پرسید، به تنگ آمد.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 16 April 2016

لوئیز فن‌خال در آستانه دیدار عصر امروز (شنبه) شاگردانش برابر استون‌ویلا در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در مورد بازگشت کاپیتان اول تیمش به میادین گفت: وین رونی همیشه به‌دنبال بازی کردن است.

به گزارش تابناک ورزشی، فن خال در ادامه صحبت هایش گفت: به‌نظرم باید فرصت بیشتری برای بازی کردن به او بدهم، اما همیشه به شرایط بازی نگاه می‌کنم و براساس آن تصمیم می‌گیرم. شما نمی‌توانید بگویید که مثلاً باید به وین 20 دقیقه بازی بدهم، هر موقع که لازم باشد خودم این کار را خواهم کرد، چون تیم نیاز به او دارد.

وقتی خبرنگاری از سرمربی هلندی سرخپوشان منچستر پرسید که «گفته می‌شود منچستریونایتد و رئال مادرید مجدداً بر سر انتقال دخه‌آ به سانتیاگوبرنابئو مذاکرات خود را از سر گرفته‌اند. این موضوع حقیقت دارد؟»، او پاسخ داد: این‌طور است؟ شما این‌طور فکر می‌کنی؟! آیا مدرکی در این باره داری؟ در این مورد با آقای فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) و آقای اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) صحبت کرده‌ای؟

فن‌خال صحبت خود را اینچنین تکمیل کرد: شما می‌گفتید که دخه‌آ به رئال مادرید می‌رود و من هم همواره گفته‌ام که او در منچستریونایتد می‌ماند. حرفم را به‌خاطر می‌آورید؟ حالا شما می‌پرسید که او تا چه زمانی در منچستریونایتد خواهد ماند؟ بهتر است پیش از هر چیز بیایید جلو و بابت چیزهایی که نوشته‌اید، عذرخواهی کنید. سپس در مورد این موضوع هم بهتر است از خود دخه‌آ سئوال‌تان را بپرسید که آیا قصد ترک منچستریونایتد را دارد نه از من!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی