بازدید 3472

گمانه‌زنی‌های یک طرفه رسانه‌های سعودی از بازی ایران و عربستان!

کد خبر: ۵۷۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 08 April 2016
احتمال دارد ایران با تیم ملی عربستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همگروه شود.
به گزارش تابناک  ورزشی، بعد از اعلام آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان، تیم ایران با دو پله صعود و مجموع ۶۷۲ امتیاز در رده چهل و دوم جهان قرار گرفت ضمن اینکه در میان تیم های آسیایی همچنان اول است. در این رنکینگ بعد از ایران، تیم استرالیا با ۶۰۱ امتیاز در رده ۵۰ قرار دارد. کره جنوبی با ۵۷۹ امتیاز جایگاه ۵۶ را به دست آورده و ژاپن هم با ۵۷۷ امتیاز در رده ۵۷ ایستاده است. عربستان هم با ۵۵۹ امتیاز در رده ۶۰ قرار دارد. ازبکستان هم با ۵۴۹ امتیاز در رده ۶۶ قرار گرفته است.

روزنامه عربستانی «الشرق الاوسط» در گزارشی ضمن تحلیل رده بندی فیفا، احتمالات مختلف برای تیم ملی عربستان را در نظر گرفته است و درباره همگروهی این تیم با تیم ملی ایران، نوشت: « سومین راند بازی‌های عربستان با یکی از دو تیم ایران و استرالیا در تاریخ ششم اکتبر (۱۵ مهرماه) در جده برگزار می‌شود. البته باید توجه داشت که اگر عربستان با ایران همگروه شود، این به معنای آن است که دو کشور باید در خارج از خانه و در زمین بی طرف بازی کنند!.»
این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران نامه نگاری‌هایش را با فیفا برای جلوگیری از برگزاری بازی احتمالی با عربستان در زمین بی طرف شروع کرده است. پیش از این تلاش فدراسیون ایران برای برگزاری بازی‌ تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان در داخل ایران نتیجه‌ای نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار