بازدید 3612

اختلاف مربیان با فدراسیون سوارکاری هفته اول کورس گنبد را لغو کرد!

کد خبر: ۵۷۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 07 April 2016
اختلاف میان مربیان و گروهی از مالکان اسب در ترکمن صحرا با فدراسیون اسبدوانی و سوارکاری هفته اول کورس بهاره گنبد را لغو کرد

به گزارش تابناک ورزشی، تصمیم لغو هفته اول کورس بهاره گنبد در حالی از سوی مسوولان شهر گنبد و منطقه ترکمن صحرا صورت گرفته است که در چند سال اخیر مربیان ،سوارکاران و گروهی از مالکان اسب در این منطقه از برخی از تصمیمات اتخاذ شده از سوی معاونت اسبدوانی فدراسیون که مسوول برگزاری کورس می باشد گلایه دارند. یکی از مشکلات عمده ای که مربیان و مالکان نسبت به آن معترض هستند مساله جوایز مسابقات است. آنها معتقد هستند که میزان جایزه اسب های قهرمان با توجه به هزینه های گزافی که برای آماده کردن اسب ها برای مسابقه صورت می گیرد بسیار پایین است. این ماجرا زمانی جالب تر می شود که به گفته یکی از مربیان قدیمی اسبدوانی اسبی با بیش از 200 میلیون تومان قیمت و حداقل هزینه ماهانه 2 میلیون تومان ، در مسابقه ای شرکت می کند که سه میلیون تومان جایزه اسب اول است. مربیان معترض همچنین می گویند که جوایز با تاخیر و پس از کسر مبالغی به دلایل جرایم انظباطی و فنی پرداخت می شود.
موضوع دیگری که مورد انتقاد شدید مربیان اسبدوانی ترکمن صحرا است ، عدم شفافیت در نمونه گیری دوپینگ و پاسخ های آنهاست که از نگاه مربیان اسبدوانی شائبه های زا به وجود آورده است.
اعتراض مربیان به فدراسیون با واکنش هایی در منطقه ترکمن صحرا روبرو شده است که مسوولان اجرایی شهر گنبد کاووس در حمایت از مربیان بومی و محلی برگزاری مسابقات را تا زمان تعیین تکلیف و پاسخ از سوی فدراسیون لغو کرده اند.
لغو کورس بهاره گنبد از آن جهت مهم است که این مسابقات در آغاز تقویم پر ترافیک سالیانه اسبدوانی می تواند خلاء بزرگی را به وجود بیاورد . ضمن اینکه در آعاز فصل کورس اسبدوانی ایران با توجه به حضور آول اسب های دوساله ای که در مسابقه ای شرکت نکرده اند از نظر فنی هم به این مسابقات ضربه می زند.
لغو هفته اول کورس بهاره گنبد همراه با نگرانی ها در میان دوستداران پرشمار اسبدوانی در منطقه ترکمن صحرا همراه شده است که امیدواریم با برطرف شدن سوءتفاهمات موجود از هفته آینده این مسابقات برگزار شود.
گفته می شود مسوولان فدراسیون اسبدوانی و برگزار کنندگان مسابقه کورس گنبد در هفته پیش رو در جلسه ای با معترضان و مسوولان اجرایی محلی در این مورد تصمیم گیری می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی