بازدید 3837
۱

ابراز تاسف سرمربی ماریتیمو از درگیری حقیقی با مربی گلرهای تیم پرتغالی

کد خبر: ۵۷۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 06 April 2016
مربی تیم ماریتیموی پرتغال نسبت به رفتار علیرضا حقیقی واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا حقیقی دروزاه بان تیم ملی با مربی گلرهای تیش درگیری لفظی پیدا کرد و با حالت قهر تمرین تیمش را ترک کرد.
نلو وینگادا سرمربی تیم اریتیمو از این رفتار حقیقی ابراز تاسف کرد و مدعی شد متاسفانه این اتفاق افتاده و او با یکی از دستیارانم که مربی دروازه‌بان‌ها بوده درگیری پیدا کرده است. البته خودم صحنه درگیری را ندیدم اما این موضوع به من گزارش شد و تا زمانیکه این مسئله به صورت قانونی در باشگاه حل و فصل نشود، حقیقی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دارد و حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت. در واقع حقیقی یک رفتار غیرحرفه‌ای را انجام داد و پس از این درگیری به حالت قهر تمرین را ترک کرد. حتی اگر حق با حقیقی باشد، قهر کردن و ترک تمرین نمی‌تواند راهکار خوبی باشد. این رفتار حقیقی برای من قابل پذیرش نیست. معتقدم وقتی یک بازیکن به محل تمرین می‌آید باید صحبت‌های کادر فنی را گوش کند اما الان حقیقی از طرف باشگاه کلاً محروم شده است. طبق قانون، بازیکن اجازه ندارد با حالت قهر تمرینات را ترک کند اما دراین شرایط مهم است که کمیته انضباطی تشکیل جلسه داده تا به حرف‌های او گوش دهیم و ببینیم چه می‌گوید. با این حال باز هم می‌گویم در هر اتفاقی اگر حق با او هم باشد راه چاره قهر کردن نیست و باید با صحبت شرایط را حل کرد.
وی در خصوص اینکه آیا اجازه می دهد حقیقی در تمرینات شرکت کند گفت: خیر فعلا به او اجازه تمرین کردن نمی‌دهم هرچند که من نمی‌توانم او را برگردانم چون این یک قانون در فوتبال اروپا است و باید به آن احترام گذاشت. در مجموع اینکه باید با صحبت کردن مشکلات را حل کرد و نه با قهر و ترک محل تمرین. همه چیز قابل حل است و من تعجب می‌کنم که چرا حقیقی صحبت نکرد و تمرین را بدون اجازه ترک کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای شادی روح پرویز دهداری صلوات
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی