بازدید 6504
۵

تراکتور، تاشکند را برای بازی باسعودی ها انتخاب کرد

کد خبر: ۵۷۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 17 March 2016
باشگاه تراکتورسازی تبریز از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا شهر تاشکند ازبکستان را به عنوان میزبان بازی های این تیم معرفی کند.

به گزارش تابناک ورزشی،با تصمیم کنفدراسیون فوتبال و به دلیل آنچه عربستانی ها عدم امنیت در ایران خوانده اند، بازی های باشگاهای بین دو کشور باید در کشوری ثالث برگزارشود که خیلی از مدیران فدراسیون فوتبال این تصمیم را یک تصمیم سیاسی توصیف کرده اند. از طرفی AFC از دو کشور خواسته است که تا تاریخ 6 فروردین ماه باید کشور میزبان بازی های شان را معرفی کنند تا آنها بتوانند برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند.

عربستانی ها خیلی زودتر از موعد مقرر تصمیم خودرا نهایی کردند و امارات را به عنوان کشور میزبان بازی های خود انتخاب کردند. امارات هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر نوع زندگی وضعیتی کاملا شبیه عربستان دارد و بیتردید میتواند از بازی های تیم های باشگاهی این کشور به بهترین شکل میزبانی کند اما هنوز فدراسیون فوتبال ایران در مورد کشور میزبان به جمع بندی نهایی نرسیده است.

در این بین باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد داده است که کشور ازبکستان میزبان بازی های تیمش باشد چراکه شرایط آب و هوایی این کشور با شهر تبریز کاملا تطابق دارد. مسوولان تراکتورسازی در حالی اعلام کرده اند که هرگز حاضر به برگزاری بازی شان در امارات نیستند که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد که امارات می تواند میزبان خوبی برای بازی های باشگاه های ایرانی باشد.
امارات هم از نظر هزینه، هم از نظر بعد مسافت و هم از نظر ایرانی های حاضر در این کشور می تواند برای برگزاری میزبانی بازی های تیمهای باشگاهی کشورمان مناسب باشد اما به دلیل اختلافات سیاسی که بین ایران و امارات وجود دارد شاید ایرانی ها دوست نداشته باشند این کشور از باشگاه های کشورمان میزبانی کند.
با این حال با توجه به بعد مصاف تا ازبکستان و احتمال به تعویق افتادن بازیهای لیگ برتر به نظر می رسد باشگاه های ایرانی هم مجبور شوند امارات را به عنوان میزبان بازی های شان انتخاب کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
ازبکستان به دلیل هوای شبیه تبریز وهمچنین ترک بودن ازبک ها میتواند جای مناسبی برای تراکتور باشد
اماراتی ها از عربستانی ها بدتر هستند اصولا نباید قبول کرد که بازیها در کشور ثالث برگزار شود اما چون مسئولان فدراسیون فوتبال با لیاقتی تمام نخواهند توانست این موضوع را حل کنند و فشار هم خواهند آورد تا تیمهای ایرانی بازیها را ترک نکنند بهتر است بازیها در کشورهای همسایه شمالی ایران برگزار شود تا عربها کمتر بتوانند برای تماشای بازیها بیایند!
مگر دنيا به اخر ميرسد يا بازي در ايران يا اينكه از مسابقات كنار بكشيم ايران أمن هست با اين كار داريم ميپذيريم مشگل داري يكبار هم كه شده محكم حرف مردم را بزنيم.
چر ا ذلت؟ آقای قلعه نوعی فوتبال اینقدر هم برای ملت ایران با ارزش نیست که عزت ملی خود را زیر پا بگذارند
پاسخ ها
سعید
| Belgium |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
شما هم دستمریزاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر