بازدید 4880
۱
خبر

ازبکستان میزبان نمایندگان ایران و عربستان به عنوان کشور ثالث

در آن جلسه تقریبا همه اعضا به انتخاب ازبکستان برای برگزاری بازی های نمایندگان کشورمان رای دادند چون نمی خواهیم به کشورهای عربی برویم که معمولا کارشکنی می کنند.
کد خبر: ۵۷۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 16 March 2016
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ازبکستان به عنوان میزبان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان خبر داد.
به گزارش تابناک ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز رای بر بازی نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث داد اما اینکه چه کشوری میزبان نمایندگان دو کشور است جای سوال دارد.
در حالی که صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث داد و اعلام کرد تا 6 فروردین باید این دو کشور، کشور دیگری را به عنوان میزبان بازی های رو در روی خود انتخاب کنند به نظر می رسد سه نماینده ایران در ازبکستان از تیم های عربستانی میزبانی خواهند کرد.
شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید: با توجه به اینکه از قبل پیش بینی می کردیم رای AFC همین باشد در هیات رئیسه درباره انتخاب کشور ثالث بحث کردیم. در آن جلسه تقریبا همه اعضا به انتخاب ازبکستان برای برگزاری بازی های نمایندگان کشورمان رای دادند چون نمی خواهیم به کشورهای عربی برویم که معمولا کارشکنی می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خفّت از این بیشتر؟ واقعاً فوتبال ما به کجاها کارش کشیده شده؟ یعنی هر حکم سیاسی و جانبدارانه ای که بدن باید تا کمر خم بشیم و یک «چشم» بزرگ بگیم بعدشم بریم و توی بازیا 3 تا از این بخوریم 4تا از اون بعدشم بعضی بازیکنا با یه کوله بی اخلاقی برگردن پول بیت المال رو بخورن؟؟؟ آقا ما این فوتبال رو نخوایم چه کسی رو باید ببینیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی