بازدید 3657

در اولین تمرین تیم ملی چه گذشت؟

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هند و عمان آماده می‌کند از ساعت 16 امروز تمرینات خود را در سالن بدنسازی کمپ تیم‌های ملی استارت زد.
کد خبر: ۵۷۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 14 March 2016

در حالی که 19 بازیکن به اردو دعوت شده بودند امروز نیما میرزازاد دروازه‌بان جوان تیم ملوان نیز به حاضرین اضافه شد تا تعداد اردونشینان به 20 نفر برسد. همچنین میکو بدنساز فنلاندی تیم ملی نیز که اوایل امسال به خاطر مشکلات خانوادگی ایران را ترک کرده بود دوباره از امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شد و قرار است تا پایان این اردو نیز آنها را همراهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی،  از ساعت 16 تمرینات با صحبت‌های کی‌روش برای بازیکنان آغاز شد  و بازیکنان پس از آن به صورت اختیاری دقایقی خود را گرم کردند و زیر نظر کادر فنی یک بازی سرگرم‌کننده جالب را نیز برگزار کردند.

* ملی‌پوشان امروز لباس طوسی بر تن داشتند و گلرها با پیراهن آبی به سالن آمدند و همچنین کادر فنی با لباس قرمز و نارنجی در تمرین امروز حضور داشت. البته کی‌روش با تی‌شرت مشکی و گرمکن قرمزرنگ تمرینات را زیر نظر گرفت. لباس‌های کادر فنی جدید بود و در واقع آنها در اردوی جدید نونوار شده بودند.

* در ابتدای تمرین کمال کامیابی‌نیا بازیکن پرسپولیس که مصدوم است به صورت اختصاصی با بدنساز تیم ملی کار کرده است. این بازیکن همچنین در زمانی که کار با توپ بازیکنان تیم ملی آغاز شد نیز کارهای اختصاصی را ادامه داد. از ساعت 16:10 دقیقه بازیکنان تیم ملی زیر نظر دکتر دیه‌گو و میکو با وسایل بدنسازی از جمله کش و همچنین توپ در دو مرحله بدن‌های خود را برای کار با توپ آماده کردند. در این میان هر بازیکنی که کارهای بدنی را به اشتباه انجام می‌داد مورد تذکر مربیان قرار می‌گرفت.

* امید ابراهیمی و کمال کامیابی‌نیا در تمرین امروز و در کار گروهی شرکت نکردند و زیر نظر بدنساز و پزشک تیم ملی به کارهای اختصاصی پرداختند.

* از ساعت 16:30 و با پایان کارهای بدنی بازیکنان کار با توپ را آغاز کرده و در دو مرحله این حرکات را ادامه دادند. آنها در مرحله اول به دریبل زدن پرداختند و در مرحله دوم روپایی زدند و پس از مدتی استراحت دو به دو تقسیم شده و به پاس‌کاری مشغول شدند.

* ملی‌پوشان امروز با توپ‌های ویژه جام‌ ملت‌های آسیا 2015 تمرین کردند.

*  در تمام مراحل تمرینی کی‌روش به صورت نشسته کارها را نظارت می‌کردند و هر از گاهی با دن‌گاسپار با اوسیانو به صبحت می‌پرداخت. سرمربی تیم ملی که به خاطر محقق نشدن وعده‌ها برای پیدا شدن زمین تیم ملی ناراحت بود در تمام طول مدت تمرین به یک حالت جدی تمرینات را زیر نظر داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی