بازدید 2994

پیشنهاد فرافکنانه یک سعودی علیه ایران!

یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون عربستان اظهار داشت که کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ قهرمانان به نفع ایران است و در صورتی که AFC رای را به نفع ایران داد باید تمام کشورهای عربی با هم متحد شوند تا به ایران نیایند.
کد خبر: ۵۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 14 March 2016

فردا کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان صادر می‌کند. در این راستا یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون عربستان در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های عربستان اظهار داشت که کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ قهرمانان به نفع ایران است و او معتقد است که راه حل اساسی برای این موضوع پیدا کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، عماد الصقیر یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه با روزنامه الریاضیه گفت: باید فدراسیون فوتبال عربستان با شیخ سلمان رئیس AFC و کمیته اجرایی مسابقات جلسه‌ای را برگزار کرد تا موضوع ایران را حل و فصل کند و نباید به ارسال نامه یا تماس‌های تلفنی اکتفا کند.

وی در ادامه به فدراسیون عربستان هشدار داد تا این موضوع را حل و فصل نهایی کند و تا پیش از این که در رقابت‌های دیگر که مقابل ایران قرار می‌گیرند، مشکل ساز نشود . وی درباره این موضع گفت: باید اکنون اقدام کنیم تا ایران از گروه خارج شود تا مجبور به کناه‌گیری نشویم.

کاندیدا ریاست فدراسیون عربستان کناره‌گیری از این رقابت‌ها را به نفع ایران دانست و گفت: باید فدراسیون فوتبال عربستان در مناقشه خود با AFC از موضع قدرت وارد شود. زیرا ۳ بار قهرمان آسیا شدم و ۴ بار به جام‌جهانی راه یافتیم.

وی در پایان گفت: در صورتی که AFC به نفع ایران رای صادر کند، فدراسیون فوتبال عربستان بادی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس جلسه فوق‌العاده‌ای را برگزار کند و همگی با هعم اعلام کنند که برای بازی به ایران نمی‌آیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی