بازدید 3316

واکنش عجیب داور به اسکوچیچ عصبانی!

سرمربی فولاد خوزستان که به تازگی از سوی کمیته انضباطی جریمه شده باز هم در مورد داوری صحبت کرد.
کد خبر: ۵۷۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 10 March 2016

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از دیدار تراکتورسازی و فولاد گفت: در باره مسائل فنی هیچ حرفی ندارم، چون فولاد حقش باخت نبود، بلکه بیشتر حرف من برمی‌گردد به مسائل داوری.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی فولاد در مورد اخراجش گفت: من به داور گفتم چرا 4 دقیقه وقت اضافه گرفتی و سوت را نمی‌زنی که او به من در پاسخ گفت برو بیرون! من دو پنالتی برای فولاد گرفته‌ام. حالا سوال من این است که آیا داور باید اینگونه پاسخ من را بدهد.

اسکوچیچ افزود: پس از آنکه گل تساوی را زدیم،‌ داور منتظر بود تراکتورسازی گل بزند و فکر نمی‌کرد مسائل دیگری پیش بیاید، ضمن اینکه داور باید در دقیقه 80 بازیکن تراکتورسازی را اخراج می‌کرد،‌ اما فشار نیمکت تراکتورسازی باعث شد تا او که کارت قرمز را از جیبش درآورده بود، دوباره در جیبش قرار دهد.

سرمربی فولاد در باره اینکه چرا این‌قدر عصبانی است، گفت: الان 7 بازی است که داوران علیه فولاد هستند و جلوی استقلال،‌پرسپولیس و نفت پنالتی ما را نگرفته است. داور هم می‌گوید 2 پنالتی گرفتم، اما مگر آن پنالتی‌ها اشتباه بود و یا پنالتی نبود که این‌طور به من پاسخ می‌دهد.

وی تأکید کرد: جنگندگی فولاد نشان داد که حق‌مان شکست نبود و این تماماً برمی‌گردد به سرنوشت بازی که داور آن را رقم زد؛ چراکه تراکتور خودش هم فکر نمی کرد با این بازی که در نیمه دوم فولاد انجام داد، بتواند از چنگ ما فرار کند.

اسکوچیچ گفت: در همه جای دنیا این طور است که گزارش ناظر بازی را مدیران دو تیم را امضا می‌کنند و سپس به فدراسیون ارسال می‌کنند، اما اینجا این‌طور نیست و پس از بازی داوران همراه با ناظران به تهران برمی‌گردند و خودشان می‌برند و می‌دوزند.

وی گفت: در ایران قانونی گذاشته‌اند که هیچ کس نمی‌تواند علیه داوران حرف بزند، اما در دنیا این‌طور نیست و هم داور و هم سرمربی و هم بازیکنان وظیفه‌ خود را می‌دانند، اما اینجا همه حق و حقوق را به داور می‌دهند تا هر کار که دل‌شان می‌خواهد،‌انجام دهند.

اسکوچیچ تأکید کرد: عدم استفاده از هوشیاری داوری باعث شده تا داوران در زمین هر کاری که دل‌شان بخواهد،‌انجام دهند.

وی در پایان بابت عصبانیتش عذرخواهی کرد و سال نو را تبریک گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی