بازدید 15427

روحانی درمورد حکم بابک‌زنجانی: پول ها کجا رفته؟

رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه «دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده»، اطمینان داد که سال 95، سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 07 March 2016
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه «دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده»، اطمینان داد که سال 95، سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهد بود.

به گزارش «انتخاب»، یس جمهور عصر امروز در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد حضور یافت و سخنانی به ترتیب ارائه نمود:  ما در سایه وحدت و برادری، گام به گام در مسیر جذب سرمایه داخلی و خارجی، رونق اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر برای جوانان ایرانی پیش خواهیم رفت.

رییس جمهوری همچنین به انتخابات هفتم اسفنده ماه اشاره کرد و با تأکید بر اینکه  «دولت آماده همکاری بیشتر با مجلس دهم در سال آینده است»، گفت: ایرانیان با خلق حماسه‌ای دیگر در هفتم اسفندماه دنیا را به حیرت وا داشتند و رأی ملت ایران در هفتم اسفندماه، رأی به عقلانیت، منطق و امید به آینده بود و امروز روز وحدت و اتحاد است.

رییس شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه «انتخابات هفتم اسفند، پیروزی یک جناح بر جناح دیگر نبود، بلکه در آن اخلاق بر بداخلاقی و اعتدال و میانه‌روی بر افراط پیروز شد»، گفت: امروز روزی است که باید با وحدت و اتحاد، دل‌ها را از کینه‌ها بشوییم و برای ساختن ایران سربلندتر و آبادتر دست به دست هم دهیم.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال 94 به دلیل رکود جهانی و کاهش کم سابقه بهای نفت، همه کشورهای صادرکننده نفت و از جمله ایران با مشکل مواجه شدند، گفت: البته دولت یازدهم با تدبیر، اثرات این کاهش درآمدها را مهار و به حداقل رساند و در همین دوره موفق شد ارزش پول ملی، روند کاهنده تورم و ثبات و آرامش را در بازار حفظ کند.

وی در بخش دیگری گفت: یک فرد به اعدام محکوم شده است، خوب، پول های نفت کجا رفته است؟ چه کسانی حمایت کرده بودند؟ و چه کسانی اجازه فروش نفت به او داده بودند؟

وی اضافه کرد: باید ریشه را پیدا کرد وگرنه فساد از بین نمیرود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۵
بابکو ول کن پولا کجاست؟نباید بمیره باید بگه.
درود بر فلانی
آهان اصل مطلب همین است این پول های بی زبان کجا رفته است ؟
شب دراز است و قلندر بیدار
ما هم همینو میخوایم بدونیم! افراد پشت پرده ای که مصونیت دارن!
مگر رئیس جمهور رفته یزد که اونجا سخنرانی کرده.
چرا هیچ خبری در سایت شما در این مورد وجود نداره.
نکنه رئیس جمهمر روحانی هم ممنوع التصویر شده؟
من تعجب می کنم صدا و سیما در بخشهای خبری خودش اکثر صحبت های رییس جمهور مملکت رو سانسور می کنه.من جملات مهم سخنرانی های آقای روحانی رو از طریق سایت های اینترنتی می خونم.
باید سراغ برادران قاچاقچی احمدی نژاد، خود احمدی نژاد و وزرای احمدی نژاد را گرفت.
نحوه برخورد فقط به عامل جرم بوده و متاسفانه امران و افراد پشت پرده پشت دیوار بسیار محکم قرار داشته و در مصونیت کامل می باشند مشابه پرونده امیر منصور اریا
ایا با اعدام بابک زنجانی پولها بر می گردد تو اینطور پروندهها همیشه به یک قربانی نیاز هست
ظاهرا" آقای زاکانی در یک مکاشفه ریشه را پیدا کردند !!! دولت آقای هاشمی رفسنجانی !!! ولی 19 سال طول کشید تا ریشه پیدا شد . آنچه که کاملا" روشن است ، دولت دهم پاک ترین بوده است .
افرین بر رئیس جمهور عاقل وفهیم وشجاع دکتر روحانی
با اعدام مسئله سر پوش گذاشته می شود مثل اعدام صدام که باعث شد حقوق ملت از جنگ نادیده گرفته شود در صورتیکه حکم تبدیل به تا ندهی نروی شود حداقل حقوق ملت پایمال نمی شود
اولا ممنون از قوه قضاییه و دولت که بالاخره تکلیف این جانیان اقتصاد ایران را مشخص کرد.
هر چند من با اعدام مخالفم ولی برای بعضی از جرم ها باید اعدام اجرا گردد از جمله مفسدان اقتصادی.
حالا ایشان ادعا می کند به اقتصاد کشور کمک کرده پس این همه پول و خانه مجلل و زندگی پر زرق و برق چی ؟
این افراد باید اعدام شوند تا امثال خاوری ها و ...... نتوانند از دولت و ملت ایران سو استفاده نمایند.

زنده باد دولت و زنده باد قوه قضاییه
تکبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر
یک پیشنهاد در مورد زنجانی: قبل از هر اقدام شتابزده (اعدام زنجانی) بایستی ابتداء تمامی آنانی که آدم ابله ای همچون زنجانی را پر و بال داده و از وی تا توانستند بهره ببرند را مشخص، سپس تمامی آنها را همراه با زنجانی و بدون ذره ای گذشت اعدام نمایند زیرا خیانت در اموال عمومی و مردم نموده و در حال حاضر نیز در سایه امن خود مشغول خندیدن به ریش ملت و حتی زنجانی هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی