بازدید 3586

تهدید سرمربی والیبال پیکان با سلاح سرد!

در ادامه حاشیه های بین تیم های والیبال سرمایه و پیکان سرمربی تیم پیکان مدعی شده که یکی از نزدیکان کارخانه او را با چاقو تهدید کرده اند.
کد خبر: ۵۷۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 07 March 2016

پیمان اکبری پس از شکست سه بر سه تیمش برابر بانک سرمایه در مورد این بازی اظهار داشت: واقعیت این است که خستگی‌ها کار دست‌مان داد. نه به خاطر بازی دیروز بلکه به دلیل بازی‌های سنگینی که در طول فصل داشتیم بازیکنانم خسته بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، وی ادامه داد: اگر وارد حاشیه‌ها نمی‌شدیم فکر می‌کنم شرایط بازی اینگونه نمی‌شد. به هر حال به تیم حریف تبریک می‌گویم اما روزهای دیگری هم در پیش است. بازی پنجشنبه متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد شرایط داوری خاطرنشان کرد: شاهمیری یکی از بهترین داوران جهان است و هیچ ایرادی به او نمی‌گیرم ولی ای کاش شرایط به گونه‌ای می‌شد که داور پایین بیشتر به او کمک می‌کرد.

اکبری در خصوص حواشی آخر بازی عنوان کرد: طرف حساب من کارخانه نبود بلکه من با امیدوار حاتمی صحبت می‌کردم. نمی‌خواهم کسی را محکوم کنم یا از کسی دفاع کنم. اما من روز گذشته دیدم که چند نفر در جایگاه تماشاگران چه رفتاری می‌کردند.

وی افزود: چند هفته پیش هم شیرکوند به کمیته انضباطی دعوت شد و گفت زمانی که ما با تیم بانک سرمایه بازی داشتیم یکی از نزدیکان کارخانه مرا با چاقو تهدید کرده است و روز گذشته هم همان آدم سکوی تماشاگران را به حاشیه کشید که دستورش را هم مستقیم از نیمکت گرفت و من فیلم این صحنه را دارم. امروز سالن خالی شد که اصلا مهم نبود. من با حاتمی صحبت می‌کردم که دوستان بیخود وارد ماجرا شده و مغلطه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی