بازدید 6805

انهدام مراکز فرماندهی داعش در مرکز سوریه

نیروهای هوایی ارتش سوریه روز پنجشنبه مراکز گروهک تروریستی تکفیری داعش در حومه حلب و حمص را هدف حملات سنگین خود قرار داده و خسارت جبران ناپذیری به تروریست ها وارد آوردند.
کد خبر: ۵۷۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 03 March 2016
نیروهای هوایی ارتش سوریه روز پنجشنبه مراکز گروهک تروریستی تکفیری داعش در حومه حلب و حمص را هدف حملات سنگین خود قرار داده و خسارت جبران ناپذیری به تروریست ها وارد آوردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی به این خبرگزاری گفت که ارتش سوریه مراکز فرماندهی و تجمع تروریست های داعش به همراه خودروهای این گروه را در شرق و غرب شهر «تدمر» و منطقه «وادی ابیض» را در حومه شرقی حمص هدف حملات خود قرار داد.

این منبع نظامی همچنین افزوده است: هواپیماهای ارتش سوریه، مخفیگاه تروریست ها داعش را در شرق شهرک «مهین» هدف قرار دادند که در نتیجه آن، خسارت سنگینی به نیروها و تجهیزات نظامی تروریست ها وارد آمد و خودروهای نظامی آنان به کلی منهدم شد.

ارتش سوریه همچنین مرکز فرماندهی و خودروهای نظامی داعش را در حومه شمال شرقی حلب نیز هدف حملات خود قرار دادند.

این منبع دیروز (چهارشنبه) نیز گزارش داد که نیروی هوایی ارتش سوریه تجمع ها و مخفیگاه های گروه تروریستی تکفیری داعش را در شهر الباب در شمال شرق شهر حلب هدف قرار داده و منهدم کرده بود.

این نیروها همچنین تجهیزات و مهمات گروه تروریست و تکفیری داعش را در روستاهای «ام صهیریج»، «الشنداخیه»، «المشرفیه» و «عنق الهوی» در شرق حمص هدف قرار داده و منهدم کردند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین مخفیگاه ها و تجمع های این گروه تروریستی را در «تل ضلفع» و «محیطه» در شمال شهر السویدا هدف حمله متمرکز قرار داده و تخریب کردند.

یک منبع آگاه نیز خبر داد: یگان های ارتش و نیروهای مقاومت امنیت و ثبات را به روستای «الحمام» و بلندی این روستا در جنوب شهرک «خناصر» در حومه جنوب شرقی حلب بازگرداندند.

یگان های ارتش سوریه روز جمعه گذشته نیز توانستند شهرک راهبردی «خناصر» در حومه جنوب شرق حلب را آزاد کنند.

با آغاز جنگ داخلی سوریه، داعش وارد سوریه شدند و در 8 آوریل 2013(19 فروردین ماه 92) نام «دولت اسلامی عراق و شام» را بر خود نهادند و از آن پس با نام مخفف داعش معروف شدند. این گروه تروریستی تکفیری با کمک برخی از کشورهای منطقه و کمک های مالی و نظامی این کشورها، به سرعت بخش هایی از شمال شرقی سوریه را تصرف کرده و شهر رقه را به عنوان پایتخت خود انتخاب کردند و جنایت های زیادی در حق مردم این منطقه از جمله سربریدن افراد ، تجاوز و غارت مرتکب شدند .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار