بازدید 6789

اظهارنظر چامسکی درباره ظهور ترامپ در آمریکا

حس انزوا و بی یاوری و غلبه قدرت های نیرومند برمردم آمریکا آنها را به وحشت انداخته وهمین وحشت و ازهم پاشیدگی زمینه محبوبیت وپیروزی فردی مثل «دونالد ترامپ» درانتخابات این کشور را بوجود آورده است
کد خبر: ۵۷۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ 26 February 2016
«نوام چامسکی» اندیشمند و تحلیلگر سیاسی آمریکایی گفت که حس انزوا و بی یاوری و غلبه قدرت های نیرومند برمردم آمریکا آنها را به وحشت انداخته وهمین وحشت و ازهم پاشیدگی زمینه محبوبیت وپیروزی فردی مثل «دونالد ترامپ» درانتخابات این کشور را بوجود آورده است.

به گزارش ایرنا، چامسکی فیلسوف وتحلیلگر سیاسی آمریکا درگفت وگو با نشریه سیاسی « سالون» گفت که مردم آمریکا با آمیزه ای ازاحساس انزوا، بی یاوری وغلبه نیروهای قدرتمندی که قادربه فهم ودرک آنها نیستند، دریک دوران نو لیبرالیستی بسر می برند.

وی تاکید کرد که وحشت ناشی ازهمین احساس بی یاوری وانزوا مردم آمریکا را به سمت نامزد غیرمتعارفی مثل دونالد ترامپ قمارخانه دار ونامزد جمهوریخواهان درانتخابات این کشور سوق داده است.

چامسکی ضمن مقایسه شرایط موجود جامعه آمریکا با دهه 1930 میلادی گفت با وجود آن که تنگناها ودشواری های مالی واقتصادی این کشور درآن دهه بمراتب شدیدتر ازامروز بود اما مردم آمریکا درآن دوران ازامیدی برخوردار بودند که امروز از آن خبری نیست.

وی همچنین ازپیش بینی درمورد برنده رقابت ها دراین انتخابات خودداری کرد وگفت: من فقط می توانم امیدها ووحشت های خودم را بیان کنم اما پیش بینی نخواهم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل