بازدید 6931

مراقب ترفندهای سارقان كیف قاپ باشید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: مراقب ترفندهای سارقان كیف قاپ باشند.
کد خبر: ۵۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 24 February 2016
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: مراقب ترفندهای سارقان كیف قاپ باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ یوسف ملک زاده گفت: یکی از روش های متداول مجرمان در سرقت ها، کیف قاپی است و از آنجا که در بسیاری از موارد حمل پول، طلا و اشیاء ارزشمند توسط کیف صورت می گیرد، سارقان به ارتکاب جرم کیف قاپی ترغیب می شوند.

 وی افزود: معمولاً كیف قاپ ها در اطراف بانك ها، دفترخانه ها ، بنگاه ها، مراكز خرید و نقاط خلوت كمین می كنند، که می طلبد هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماكنی مراقبت بیشتری از كیف خود داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با هدف پیشگیری و جلوگیری از وقوع جرم کیف قاپی، به عموم شهروندان توصیه كرد: هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با كیسه های نایلونی روشن یا كیف حمل نکنند.

سرهنگ ملك زاده از شهروندان درخواست كرد: از حمل كیف در مواقع غیر ضروری پرهیز و به هیچ وجه محتویات داخل كیف خود را در معرض دید افراد ناشناس قرار ندهند و كیف خود را با دستی كه مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کرده و از حركت در سطح خیابان خودداری کنند.
وی از عموم مردم خواست: به هنگام قراردادن وسایل خود در صندوق عقب خودرو یا برداشتن آن، از گذاشتن كیف خود بر روی زمین پرهیز و از آویزان كردن كیف خود به پشت صندلی در رستوران ها و دیگر مکان های عمومی خودداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و شروع خرید های عیدانه مردم خاطر نشان کرد: پلیس در شهرستان شیراز، تمهیدات ویژه ای از جمله برپایی گشت های پیاده در نقاط خرید شلوغ شهر را اندیشیده است که می طلبد خود شهروندان نیز با رعایت اصول ایمنی پلیس را در مبارزه با مجرمان و افراد سود جو یاری كنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر