بازدید 4979

قالیباف: پول ساخت پارکینگ نداریم

شهردار تهران از توقف بیش از سه سال لایحه پارکینگ شهر تهران در شورا گلایه کرد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 21 February 2016
شهردار تهران از توقف بیش از سه سال لایحه پارکینگ شهر تهران در شورا گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جریان دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران و در ادامه بررسی تبصره‌های بودجه 95 شهرداری تهران با تأکید براینکه شهرداری نیز مدافع حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در پروژه‌هاست، اظهار داشت: ما نیز قبول داریم که اگر به این روش عمل کنیم، بهترین روش BOT است و این در حالی اتفاق می‌افتد سرمایه‌گذار و بخش خصوصی اعلام آمادگی برای حضور در پروژه‌ها را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراجعه به برج میلاد هر روز افزایش می‌یابد، گفت: ما نمی‌توانیم با چنین حجم مراجعه‌کننده و بدون پارکینگ برج را اداره کنیم.

قالیباف با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای احداث پارکینگ در برج میلاد، گفت: ما این کار را می‌توانیم از طریق فاینانس انجام بدهیم ضمن اینکه شهرداری این آمادگی را دارد که تونل شهید متوسلیان و همچنین پارکینگ نیایش را به روش BOT انجام دهد.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران در بحث پارکینگ نیایش از طریق BOT دست شهرداری را باز کند گفت:‌ در رابطه با بحث ITC و طبق تبصره‌های 18، 19 و 20 برنامه پنج‌ساله دوم تأکید ویژه‌ای بر هوشمندسازی شهر شده است چرا که تکنولوژی در شهر به سرعت در حال تغییر است.

به گزارش ایسنا، قالیباف با اشاره به اینکه لایحه جامع پارکینگ شهر تهران بیش از 3 سال است در شورا مانده است، گفت: امیدوارم این لایحه در دستور کار اعضا قرار بگیرد و به تصویب برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل