بازدید 8547

انصراف اعضای شورایعالی جبهه ایستادگی به نفع ائتلاف اصولگرایان

به نظر می رسد در روزهای آتی، سایر کاندیداهای اصولگرایی که هنوز در صحنه رقابت ها مانده اند، پس از گرم کردن تنور رقابت های انتخاباتی و پیش از آغاز مراحله نهایی رای گیری، انصراف خود از کاندیداتوری اعلام خواهند کرد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 21 February 2016
 دو تن از شورای مرکزی جبهه ایستادگی که خود را کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده بودند، به خاطر حمایت از ائتلاف بزرگ اصولگرایان از کاندیداتوری انتخابات انصراف دادند.

به گزارش «تابناک»،حجت الاسلام دکتر چیت سازیان و مهندس ثالثی از شورایعالی جبهه ایستادگی با از خود گذشتگی به نفع لیست واحد اصولگرایی با حضور در فرمانداری تهران از کاندیداتوری  انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

نهضت انصراف کاندیداهای اصولگرا به نفع ائتلاف بزرگ اصولگرایان رفتار حسنه ای است که در تاریخ رقابت های انتخاباتی ثبت خواهد شد و به تدریج زمینه را برای تحزب و مسئولیت پذیری گرو ه ها در قبال رفتار انتخاباتی خود فراهم خواهد آورد.

علاوه بر این فعالان اصولگرا در روزهای گذشته تعداد زیادی از کاندیداهای اصولگرا به نفع ائتلاف بزرگ اصولگرایان از کاندیداتوری در انتخابات صرف نظر کرده اند و به نظر می رسد در روزهای آتی، سایر کاندیداهای اصولگرایی که هنوز در صحنه رقابت ها مانده اند، پس از گرم کردن تنور رقابت های انتخاباتی و پیش از آغاز مراحله نهایی رای گیری، انصراف خود از کاندیداتوری اعلام خواهند کرد.


این عده از اصولگرایان به خوبی می دادند که یکی از دلایل شکست جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، عدم وحدت و اجماع حول کاندیدای واحد اصولگرایی بود و اینک آنان با تجربه آن انتخابات و برای توفیق جریان اصولگرایی و انقلابی، در روزهای آینده انصراف خود را اعلام خواهند نمود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر