بازدید 2817

مراقب صفحات جعلي منتسب به كانديدها باشيد

کد خبر: ۵۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 21 February 2016
رئيس اداره پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا ناجا به شهروندان هشدار داد که مراقب تبليغات برخي صفحات جعلي با نام نامزدهاي انتخاباتي باشند.
 
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ «عليرضا آذر درخش» گفت: با توجه به انتخابات پيش رو، کاربران مراقب باشند تا در خصوص تبليغات پيرامون صفحات جعلي نامزدها و مقامات دولتي و چهره هاي معروف مورد علاقه خود، در دام مجرمان سايبري گرفتار نشوند.

وي با تاکيد بر اينکه برخي از اين صفحات توسط نامزدها و مقامات دولتي ايجاد نشده است، ادامه داد: يکي از مهمترين تهديدات فضاي سايبري، جعل هويت است بنابراين کاربران نبايد به راحتي به تبليغات در فضاي سايبر اعتماد کنند.

رئيس اداره پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا ناجا تاکيد کرد: افرادي که در فضاي مجازي به نام اشخاص حقيقي يا حقوقي مثل نامزدهاي انتخاباتي و نمايندگان مجلس و ... بدون اطلاع آن ها، سايت يا کانال ايجاد مي کنند با شکايت فردي که صفحه به وي منتسب شده مورد پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت.

سرهنگ آذر درخش به کاربران توصيه کرد: از واريز وجه نقد به تقاضاي سايت هاي جعلي مذكور در فضاي مجازي تحت هر عنواني خودداري و از ارسال عکس و مطالب شخصي و محرمانه براي اين صفحات اجتناب کنند.

رئيس اداره پيشگيري از جرايم سايبري پليس فتا ناجا خاطرنشان کرد: به منظور برخورد با اين پديدهاز افرادي که براي آنها صفحات جعلي شده، خواست با پليس همکاري کنند که در اين ميان رسانه ها مي توانند نقش بسيار موثري در اطلاع رساني از اين صفحات جعلي در شبکه هاي اجتماعي داشته باشند تا کاربران فريب اين صفحات را نخورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل