بازدید 3730
گزارش بازی

مجیدی و 65 هزاراستقلالی، تیم پرویز را صدرنشین کردند

با این برد استقلال 39 امتیازی شد و به صدرجدول برگشت. گسترش هم با 28 امتیاز در رده نهم باقی ماند. استقلال بعد از 4 هفته به پیروزی رسید، آخرین برد این تیم درهفته شانزدهم مقابل سیاه‌جامگان بود.
کد خبر: ۵۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 19 February 2016

تیم افول کرده استقلال که چهار مسابقه بدون برد را پشت سر گذاشته بود، در یک روز پرتماشاگر موفق شد با حمایت هوادارانش مقابل گسترش فولاد تبریز پیروز شود و بدون احتساب بازی همنام خوزستانی به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر که تماشای مسابقه رایگان اعلام شده بود، آبی ها به مصاف تیم گسترش اوج گرفته رفتند که در نهایت بازی پرافت و خیز با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

 رضا کرمانشاهی داور مسابقه به محسن حسینی، مگنو باتیستا از گسترش و امید ابراهیمی، سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد. محمد نصرتی هم در دقیقه 57 از گسترش کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

با این برد استقلال 39 امتیازی شد و به صدرجدول برگشت. گسترش هم با 28 امتیاز در رده نهم باقی ماند. استقلال بعد از 4 هفته به پیروزی رسید، آخرین برد این تیم درهفته شانزدهم مقابل سیاه‌جامگان بود.

ترکیب گسترش فولاد تبریز: داوود نوشی‌سوفیانی، لئوناردو پیمنتا( از دقیقه 68 شهرام گودرزی)، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محسن حسینی، محمدامین درویشی( از دقیقه 61 سیامک کوهنورد)، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، امیر کریمی و محسن حمیدی ( سید امید نظامی‌پور)

سرمربی: فراز کمالوند


 ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی( از دقیقه 87 میثم مجیدی)، جابر انصاری( از دقیقه 82 آرش برهانی)، فرشید اسماعیلی( از دقیقه 63 بهنام برزای)، محسن کریمی و سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی


 در دقیقه 2 گسترش صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را پیمنتا روی دروازه استقلال ارسال کرد و مدافعان توپ را برگشت دادند.

در دقیقه 5 محسن کریمی از داخل محوطه جریمه گسترش شوت زد که توپ پس از برخورد به مدافعان به دروازه‌بان گسترش رسید.

در دقیقه 7 محمد ابراهیمی پابه توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و شوت او را رحمتی مهار کرد.

در دقیقه 11 استقلال صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه گسترش شد که این ضربه را امید نورافکن بازیکن استقلال زد که دروازه‌بان گسترش این ضربه را مهار کرد.

در دقیقه 12 ارسال زمینی خطرناک رضا درویشی تبدیل به کرنر اول تیم گسترش شد که این ضربه کرنر حاصلی نداشت.

پنالتی گسترش: در دقیقه 30 نورافکن روی رضا درویشی مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را محمد ابراهیمی زد و سیدمهدی رحمتی این پنالتی را مهار کرد. رحمتی در مهار ضربات پنالتی یکی از بهترین‌هاست و او با پنالتی‌هایی که مهار کرد استقلال را تا فینال جام حذفی هم رسانده است.

گل استقلال: سجاد شهباززاده با یک چرخش رو به دروازه و شوت فنی با پای چپ در دقیقه 33 از پشت محوطه جریمه گل استقلال را به ثمر رساند.

گل دوم استقلال: در دقیقه 42 پاس جابر انصاری در محوطه جریمه به محسن کریمی رسید و او هم با یک شوت به موقع و زاویه دار گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

شروع نیمه دوم با حمله استقلال شروع شد. شوت شهباززاده را دروازه‌بان گسترش مهار کرد.

در دقیقه 47 گسترش صاحب یک موقعیت گلزنی درون محوطه شد که با بی دقتی این فرصت هم از دست شان رفت.

در دقیقه 55 کمک داور به اشتباه، موقعیت صددرصد و تک به تک شجاعیان از میانه میدان را آفساید اعلام کرد تا استقلال گلی دریافت نکند.

در دقیقه  57 گسترش صاحب یک ضربه کرنر شد که ضربه سر را رحمتی به سختی و با کمک مدافعان دفع کرد.

اخراج مدافع گسترش: در دقیقه 58 محمد نصرتی و سیدمهدی رحمتی روی یک ارسال هوایی باهم درگیری فیزیکی پیدا کردند. رحمتی به سمت نصرتی حمله ور شد اما مدافع گسترش به دلیل اینکه رحمتی عصبانی را هل داد، کارت قرمز دریافت کرد.در این صحنه رحمتی با انداختن خودش به روی زمین ، داور را مجاب به اخراج کرد.

در دقیقه 65 جابر انصاری پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و دروازه‌بان را هم دریبل کرد اما از این فرصت استثنایی گلزنی استفاده نکرد و پاس داد تا مدافعان گسترش توپ را دفع کنند.

در دقیقه 68 گسترش صاحب یک موقعیت گلزنی شد که مهدی رحمتی توپ را بازهم به کرنر فرستاد.

در دقیقه 74 شوت فنی داریوش شجاعیان با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

تا دقیقه 80 گسترش با اتکا به دریبل‌زنی بازیکنانش چندین بار از سد مدافعان استقلال عبور کرد و سعی در گلزنی داشت که با هوشیاری موفق نبود.

در دقیقه 90+1 شوت سجاد شهباززاده به کناره دروازه گسترش برخورد کرد.

گل گسترش: در دقیقه ۹۰+۲ توپ به شهرام گودرزی تازه وارد رسید و او با یک شوت دقیق تنها گل گسترش را زد تا رحمتی در روزی عالی کلین شیت نکند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم