بازدید 7101
۶

آیا زنجانی پولی در خارج از کشور دارد؟

وکیل بابک زنجانی گفت: شرکت هنوز نتوانسته مطالبات خود را از خارجی‌ها وصول کند اما از فردی که در انفرادی زندانی است توقع بازگرداندن بدهی‌هاش را دارد.
کد خبر: ۵۶۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 17 February 2016
رسول کوهپایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی موکل خود، گفت: شماره حسابی را به ما اعلام کردند و گفته‌اند این شماره حساب قابلیت واریز وجه را دارد.

به گزارش فارس، وی افزود: البته هنوز برداشته شدن تحریم‌ها به طور کامل عملی نشده و بانک‌های بین‌المللی با ما با احتیاط زیادی برخورد می‌کنند ضمن اینکه مصاحبه آقای هندی با یکی از خبرگزاری‌ها نشان می‌دهد که هنوز قسمت عمده‌ای از مطالبات ما از افراد حقیقی و حقوقی و دیگر کشورها وصول نشده است.

کوهپایه‌زاده تصریح کرد: خود شرکت نفت هم هنوز نتوانسته مطالبات خود را از شرکت Shel دریافت کند

وکیل زنجانی با بیان اینکه هنوز مبلغ 5 میلیارد و 300 میلیون یورو مطالبات نفتی ما از امارات وصول نشده است،‌ گفت: اگر تمامی این مطالباتی که شرکت نفت از شرکت‌های دیگر دارد وصول شد و فقط بدهی موکل من پرداخت نشد آن وقت می‌توانند ادعا کنند که زنجانی کوتاهی کرده است.

وی ادامه داد: شرکت نفت با آن همه دستگاه عریض و طویل بدون اینکه در انفرادی باشد هنوز نتوانسته مطالبات نفتی خود را وصول کند به خاطر همین نباید از موکل من توقع زیادی داشته باشد. هم شرکت نفت و هم زنجانی در حال رایزنی هستند چه بسا زنجانی زودتر بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه تازه 26 بهمن ماه سوئیفت بانک ملی وصل شده است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که چرخه برداشته شدن تحریم‌ها به حرکت افتاده اما با کندی پیش می‌رود.

وکیل زنجانی با تأکید بر اینکه هنوز امکان انتقال وجوه عملیاتی نشده گفت: مسئولین ذیربط هم به این موضوع اذعان دارند و ما امیدواریم دادگاه هنگام صدور رأی به این موضع توجه ویژه‌ای کند.

آیا زنجانی پولی در خارج از کشور دارد؟


این ادعای رسول کوهپایه زاده در حالی مطرح می‌شود که غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست‌های متوالی در چند ماه گذشته عنوان کرده است که اصلا زنجانی پولی در خارج از کشور ندارد.

معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری خود عنوان کرده بود که گروه‌های بسیاری از کارشناسان و افراد خبره به کشورهایی که زنجانی مدعی داشتن پول در آنها بوده سفر کرده اند اما پولی را نیافتند.

حال مشخص نیست به واقع زنجانی پولی در خارج از کشور دارد یا خیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
تکلیف شرکای مخفی زنجانی چی میشه؟!
قطعا زنجاتی به تنهایی این همه کار رو نکرده
با سلام و عرض ادب
عزيزان بايد عرض كنم كه حتي با وصل شدن سويفت هنوز بانكهاي تقريبا تمام دنيا تغييري در روش كارشان إيجاد نكردند و هر كسي در تجارتش چه در امارات عربي متحده و يا هر كشور اروپايي و حتي هنگ كنگي وچيني اسمي از ايران و ايراني ببرد بلادرنك حسابش بسته و مشكلات بيشماري برايش ايجاد ميشود بنده اين مشكل را هم در امارات ، سوييس و اسپانيا و هنگ كنگ از نزديك لمس كردم و ادامه دارد
قبل از هر اظهار نظري از اقايان خواهش ميشود اين موضوع برداشتن تحريم از طريق عزيزان وزارتخاجه كه موفق به نتيجه رساندن برجام شدند پيگيري كنند و ابهام زدايي كنند
من تمامي جلسات دادگاه را با كنجكاوي دنبال كردم و كاري با اينكه اقاي زنجاني چه نيتي دارند مرتب شاهد اظهارات بي پايه و حتي گاهي تاكيد دال بر رفع شدن تحريم بانكي كردند
از اظهار كنندگان اين مطالب خواهشمند هست كه بنده را هم راهنمايي كنند كه سخت گرفتار اين تحريم ها هستم و مث موش و گربه بازي تجارت را پيش مي برم
اردتمند
فرشيدي كريم
تا قبل از محاكمه كه داشت ولي بعد از گذشت اين همه مدت قطعا توانسته به كمك شركاي داخل و خارج خود بخش بزرگي را " محو" كند . پيدا كنيم شركاي داخل و خارج را .....
بابک زنجانی صرفا مامور یک شبکه مافیایی اقتصادی است نه یک فرد ....

باید بجای برخورد با یک فرد با شبکه مبارزه کرد....

ضمن اینکه باید از طریق آسیب شناسی نقاط بروز فساد از وقوع آن پیشگیری کرد تا توان قضات صرف برخورد ثانویه نشود بلکه صرف برخورد اولیه شود...
زنجانی که گفته بود 2/8 میلیارد دلار پول خردش میشه پس چی شد؟
البته اینها دو موضوع هستند.داشتن پول در یک حساب بانکی خارجی و قابلیت انتقال آن به داخل و. یا یک حساب دیگر.اگر برای دادگاه مسجل بشه ایشان در خارج پول داره اما قبلیت انتقالش به ایران موجود نیست قطعا برخورد با وی تغییر خواهد کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار