بازدید 5483

آزار جنسی صدها کودک تحت تکفل نظامیان آمریکا

بر اساس گزارش وزارت دفاع آمریکا، صدها کودک تحت تکفل خانواده های سربازان هر سال قربانی آزار و اذیت های جنسی هستند.
کد خبر: ۵۵۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 06 January 2016
بر اساس گزارش وزارت دفاع آمریکا، صدها کودک تحت تکفل خانواده های سربازان هر سال قربانی آزار و اذیت های جنسی هستند.

به گزارش ایرنا، این رسانه خارجی در ادامه افزود: این اطلاعات را پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، صرفا در اختیار خبرگزاری آسوشیتدپرس قرار داده است.

طبق این اطلاعات، آزار و اذیت افراد تحت تکفل نظامیان، معمولا به دست عضو نظامی مذکر صورت می گیرد و در رتبه بعد، دیگر اعضای خانواده نظامیان مرتکب چنین آزاری می شوند.

این آمار فهم بهتری از وسعت آزار و اذیت جنسی کودکان در خانواده نظامیان فراهم می کند. نبود شفافیت در روند مسائل حقوقی نیروهای مسلح، یافتن مقیاس آزار و اذیت جنسی کودکان در خانواده نظامیان را سخت کرده است.

این منبع خبری افزود: بیش از یک میلیون نفر تحت تکفل نظامیان هستند و پرونده های آزار و اذیت جنسی به نسبت این جمعیت، اندک است. اما برای حرفه ای که به عزت و نظم خود افتخار می کند، هر پرونده آزار و اذیت جنسی بسیار ناپسند است.

طبق اطلاعات داده شده، دست کم یک هزار و 584 کودک اثبات شده است که از افراد تحت تکفل نظامیان بین سال مالی 2010 و 2014 مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

از این تعداد، 840 مورد را افراد نظامی مورد آزار و اذیت قرار دادند و 322 مورد از افراد تحت تکفل نظامیان را نیز دیگر اعضای خانواده آنها مورد آزار و اذیت قرار دادند. قربانیان عمدتا مونث بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی