بازدید 19671

آلودگی هوای تهران

کد خبر: ۵۵۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 29 December 2015
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۶
تر خدا یک هفته تعطیل کنید ی ذره اوضاع بهتر شه.
همه راهی بیمارستان شدن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
و البته قبرستون
آقا آلودگی خیلی بیشتر از چیزی بود که شما نشون دادید
با سلام
حالا ببینید خوزستان پایتخت جنگ این چند چه کشیده است
این که چیزی نیست که بزرگش کردیده اید
امروز پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره شاهد اعلام طرح زوج و فرد از درب منزل بودیم، طرحی شاید کارساز، ولی نکته قابل تامل مشاهده خودروهایی غیرمجازی بود که علیرغم اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته، بدون توجه به حقوق دیگر شهروندان به جولان در خیابان‌ها می‌پردازند.متاسفانه با دیدن این صحنه‌ها بیاد این موضوع می‌افتم که آیا واقعا میشود با ملتی که دچار فقر فرهنگی هستند به قله‌های سعادت و پیشرفت دست یافت؟ ما تنها یاد گرفته‌ایم که بدنبال مقصر بگردیم، آیا شده است یکبار خودمان بفکر حل مشکلات باشیم؟ متاسفانه باید گفت مادامیکه مردم اصلاحات رو از خودشون شروع نکنند این کشور نه توسعه میابد نه وضعیت از اینی که هست بهتر خواهد شد.
چرا مسئولین به فکر نیستن؟
اینها همه وسیله است برای.....
در اطراف کارخانه ذوب آهن اصفهان،آسمان به رنگ نارنجی دیده می شود.سود کارخانه به جیب سهام داران و مدیران و کارکنان کارخانه می رود و نصیب مردم منطقه آلودگی هوا و آب و زمین های کشاورزی است.
به راستي چرا جان انسان نسبت به ماديات در اولويت نيست؟
به راستي چرا برخي از افراد كه تصميم گيري هاي كليدي را مي توانند اخذ نمايند و افرادي كه داعه مذهب سر مي دهند ، به اندرزهاي موجود در كتاب هاي آسماني مبني بر اولويت جان انسان ها عمل نمي نمايند؟
چرا کارمندان را تعطیل نمی کنند . من امروز چهارشنبه حوالی میدان فردوسی در اتاق کارم به تنگی نفس و سوزش چشم و سردرد مبتلا شدم . آیا سرپرستان خانوارها جانشان بی اهمیت تر از کودکان است ؟
پیشنهاد می کنم دولت در تهران حکومت نظامی و منع عبور و مرور اعلام کند. این حکومت نظامی مردمی ترین حکومت نظامی تاریخ جهان می شود و همه مردم تهران از آن حمایت می کنند.
جالبه! رییس من هنوز اصرار داره من رو به خاطر الودگی هوای عسلویه انتقال بده به تهران! اصرار هم داره الودگی اونقدر نیست که همه میگن!
کاملا مشخصه خیر و صلاح من رو میخواد، نه؟
اقا هوا خیلی الودست.وقتی نفس می کشم انگار دارم سرب می خورم
تو خیابون ها پلیس دیده نمیشه - در حالی که اعلام می کنند با دود زا ها با فاقد معاینه ها برخورد می کنیم - زهی خیال باطل - حتی امروز که زوج و فرد از درب منازل هست و تعداد زیادی ماشین های فرد تو حیابون هستند هم پلیسی دیده نمیشه تو سطح شهر
من نمدانم چرا مدارس را تعطیل نمیکنن . اصلا یکماه از اول دی تا آخر دی تعطیل کنند بجای آن شروع مدارس از شهریور ماه باشد.
به جاي اينكه هرروز اعلام كنند كه فردا مدارس تعطيل است دو روز درست درمان كل اداره هاي شهر هاي آلوده خصوصا تهران رو تعطيل ميكردند تا تاثيرش را ميديدند.وقتي مدارس و مهدهاي كودك تعطيل ميشود وپدران ومادراني كه هر دو شاغل هستند چه فرقي دارد تعطيلي وبايد سركار حاضر باشند با همان وسيله...! طرح زوج و فرد ميزارند بعد از آن ور وام خودرو ميدهند واقعا كجا بايد دنبال عاقل بگرديم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی