بازدید 2210

فیروزآبادی: ۹ دی روز پیوند عاشورایی امام و امت

ملت شریف ایران اسلامی در یوم الله 9 دی ماه سال 88 با شور و شعور آگاهانه و هوشیارانه خود، زیباترین تجلی بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند و حماسه ای جاوید آفریدند.
کد خبر: ۵۵۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 29 December 2015
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از حماسه 9 دی ماه 1388 اعلام کرد : حماسه پرجوش و خروش 9 دی روز بصیرت میثاق امت با ولایت و روز پیوند عاشورایی امام و امت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا از ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروز آبادی در پیامی مبنی بر حماسه 9 دی می افزاید : ملت شریف ایران اسلامی در یوم الله 9 دی ماه سال 88 با شور و شعور آگاهانه و هوشیارانه خود، زیباترین تجلی بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند و حماسه ای جاوید آفریدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه می افزاید:روز مجاهدت ،روز تهذیب روح امت از زنگارهای شبهه و انگاره ها، فتنه گرانی که در سایه تلاش دشمنان و بداندیشان سعی می نمودند بین مردم و نظام فاصله انداخته و آنان را از آرمان های عاشورایی حسینی و حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دور سازند.

وی در ادامه می افزاید:حماسه 9 دی ، بسان تازیانه ای بر مرکب آنها بود که مردد در انتخاب جبهه حق و باطل وگرفتار نفاق بودند ، تازودتر صف خود را برگزینند و جامعه اسلامی از آفت این عارضه شوم قدری پاک سازی شود.

سرلشکر فیروز آبادی می افزاید:حرکت خودش مردان و زنان ایران اسلامی، در 9 دی ،یک گام بلند به سمت ظهور بود، گامی که نشان از بیداری جامعه اسلامی حول محور ولایت فقیه داشت، زیر تیغ باران دروغ گویی های سران فتنه و شبکه های پر شمار رسانه ای جبهه باطل ، ملت شهید پرور ایران بودند که نشان دادند اجازه تکرار تاریخ و تنها ماندن آیینه امام حق را نمی دهند و این یعنی گامی به پیش رو و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه می افزاید: با گرامیداشت یوم الله 9 دی اصرار بر استمرار راه انقلاب، راه خدایی و برگرفته از عبرت های عاشورا و نهضت اسلام ناب ، اهل بیت معصومین (ع) است و امروز بیداری اسلامی و حرکت جهانی مستضعفین را به بار آورده وان شا الله به ظهور حضرت حجت علیه السلام(عج) ختم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل