بازدید 48523
۴

حکم غیرقطعی پزشک و پرستار متخلف خمینی شهر اعلام شد +تصویر

به فاصله کوتاهی از اظهار نظر صریح وزیر بهداشت مبنی بر محرز بودن تخلف کادر درمانی بیمارستان خمینی شهر در ماجرای معروف کشیدن بخیه از چانه «صدرا»، حکم غیر قطعی خاطیان پرونده توسط دادگاه صادر شد؛ حکمی که در آن مجازات پزشک، پرستار و سوپروایزر حبس تعیین شده و البته قطعی نیست.
کد خبر: ۵۵۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 28 December 2015
حکم محکومیت مباشران برخورد با یک پسربچه خمینی شهری به نام صدرا توسط دادگاه منتشر شد ولی هنوز قطعی نشده است.

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه داستان کشیدن بخیه از چانه پسر خمینی شهری -به دلیل پرداخت نکردن هزینه های بیمارستان- رسانه‌ای شد، بازخوردهای فراوانی گرفت و خشم مردم را برانگیخت، روایتی از ماجرا منتشر شد که حکایت از دروغ بودن این ماجرا و توطئه ای پنهان در انتشار این خبر داشت و البته طرفدارانی هم یافت تا ایانکه سخنان روز گذشته وزیر بهداشت مشخص کرد این گونه نیست.

دکتر قاضی زاده هاشمی که در برنامه زنده تلویزیونی «متن-حاشیه» حضور یافته بود، اعلام کرد تخلف پزشک و پرستار بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر در کشیدن بخیه از صورت صدرا به دلیل بی پولی والدین او، قطعی است تا معلوم شود که شایعات در این باره صحت ندارند.

او در این باره گفت: در ماجرای خمینی‌شهر مادر کودک هیچ‌وقت نخواسته است که به خاطر زیادبودن مبلغ، بخیه‌ها را بکشند. در این خصوص نیز دستگاه قضایی باید اظهار نظر کند. گزارشی که داده شد، حاکی از آن بود که پزشک گفته است که بیمارستان شلوغ بود و من با پرستار شوخی کردم و او هم جدی گرفته و 3 تا از بخیه‌ها را باز کرده است. کل برشی که زیر چانه بود دو سانتی‌متر است که البته یک بخیه برای نگهداری آن کافی بوده است.

وزیر بهداشت افزود: در این رابطه هم نظام پزشکی و هم بخش تخلفات وزارت بهداشت به‌موقع اقدام کردند. این تخلف برای اداره تخلفات وزارت بهداشت محرز شده است و پزشک و پرستار فعلا از کار محروم هستند تا دادگاه نظر خود را اعلام کند. مدیر بیمارستان هم می‌توانست بهتر از این نظارت و راهنمایی کند. ما اعلام کرده‌ایم که در تمام بیمارستان‌های دولتی به محض اینکه بیمار به اورژانس مراجعه کرد اول باید خدمت ارائه شود و چیزی از او نخواهند. رئیس بیمارستان هم به این خاطر که بیمار دفترچه بیمه دریافت نکرده از کار عزل شد.

پس از این اظهار نظرها، امروز حکم صادر شده برای این پرونده منتشر شد که سخنان وزیر بهداشت در این خصوص را تایید می‌کند و البته نشانگر بزرگ بودن تخلف کادر درمانی در این پرونده است چراکه محکومیت شدیدی متوجه متهمان شده است؛ از حبس تعزیری برای مدت های طولانی گرفته تا محرومیت از اشتغال در کار درمانی و پزشکی.
 
خبرآنلاین که تصاویر این حکم را منتشر کرده، در این باره می‌نویسد: با توجه به اینکه حکم محکومیت قطعی نشده و طبیعی است با اعتراض محکومان ممکن است در حکم تغییری به وجود بیاید، جهت رعایت حقوق این محکومان، بخشهایی از حکم دادگاه، از نظر مخاطبان مخفی شده است.

تصویر حکم غیرقطعی دادگاه در محکومیت عاملان کشیدن بخیه از صورت کودک خمینی شهری

جزئیات حکم غیرقطعی پزشک و پرستار متخلف

جزئیات حکم غیرقطعی پزشک و پرستار متخلف
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۹
انتشار یافته: ۴
آفرين. اما بنظرم در حقشون خيلى ارفاق شده. بيشتر سزاوارشون بود
از قضاوت صحیح قاضی محترم کمال تشکر را دارم
امید دارم این حکم بازدارندگی خود را در آینده نشان بدهد و دیگر شاهد بروز چنین مسائل غیر حرفه ایی و اخلاقی نباشیم

آقای مهران مدیری لطفاً این مسئله را در یکی از برنامه های خود اجرا کنید
عادلانه
مادر طفل گفته پول ندارم بخیه های بچه را بکش ؟! برای چی گفته بکش ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی