بازدید 12605
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

ساخت فیلمهای بلند سینمایی با یک برداشت

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 29 October 2015
ساخت فیلمهای بلند سینمایی با یک برداشت گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر ادامه دارد در زیر عکس ها بخوانید و همچنین برای ورود به سایت بر روی تیتر خبرهای کلیک کنید.

فیلم های بلند سینمایی که با یک برداشت ساخته شده اند!

5 فیلم بلند سینمایی که با یک برداشت ساخته شده اند

اگرچه « ماهی و گربه » به کارگردانی شهرام مکری هنوز بطور رسمی نامش درلیست طولانی ترین آثاری که بصورت " تک برداشت " ضبط شده اند قرار نگرفته، اما احتمالا این اتفاق بزودی خواهد افتاد. فیلم موفق شهرام مکری نیز از جمله آثاری است که بصورت تک برداشت ساخته شده و...

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


کورش کبیر را در روزی که به این نام خوانده شده، بشناسیم



کورش کبیر در واقع به هنگام تمرین های ورزشی، از قبیل سوارکاری و تیراندازی و غیره، که جوانان هم سن و سال اغلب با هم رقابت می کنند، او برای آنکه رقیبان خود را ناراحت و عصبی نکند آن مسابقه هایی را انتخاب نمی کرد که می دانست در آنها از ایشان قوی تر است و حتماً برنده خواهد شد.

ادامه مطلب را اینجا دنبال کنید


آموزش تصویری بافت مو به روش های ساده



عکس های بیشتر را به همراه مراحل و شیوه کار اینجا ببینید


قابل درمان است، اما به شرطی که ...



برای تشخیص سرطان پروستات از تست آنتی ژن اختصاصی پروستات یا PSA استفاده می شود. PSA به وسیله ی پروستات تولید می شود و بصورت طبیعی در حد کمی در خون مردان وجود دارد. میزان بالای PSA می تواند احتمالن نشانه ی وجود سرطان پروستات باشد. در مردانی که عفونتی در پروستات دارند نیز شاید...

ادامه مطلب...


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار