بازدید 27030
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

معرفی بهترین کارگردان تاریخ سینمای جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 26 October 2015
معرفی بهترین کارگردان تاریخ سینمای جهانسنگفرش های زیبا و خلاقانه گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر ادامه دارد در زیر عکس ها بخوانید و همچنین برای ورود به سایت بر روی تیتر خبرهای کلیک کنید.

بهترین کارگردان تاریخ سینمای جهان معرفی شد

2 1 201510201845111

نشريه سينمايي اسكرين در گزارش جديد خود فهرستي از بهترين كارگردانان تاريخ سينماي دنيا را منتشر كرد كه در رتبه اول جان فورد، برنده چهار جايزه اسكار بهترين كارگرداني ديده مي‌شود.

ادامه مطلب...


تصاویر: سنگفرش های زیبا و خلاقانه (2)



عکس های بیشتر را اینجا ببینید



آیا مادر امام سجاد(ع) ایرانی و دختر یزدگرد ساسانی است


«چون دختر یزدگرد را نزد عمر آوردند، دوشیزگان مدینه براى تماشاى او سرک مى‏‌کشیدند و چون وارد مسجد شد، مسجد از پرتوش درخشان شد. عمر به او نگریست، دختر رخسار خود را پوشید و گفت: اف بیروج بادا هرمز (واى، روزگار هرمز سیاه شود)! عمر گفت: این دختر مرا ناسزا مى‏‌گوید و بدو متوجه شد!

ادامه مطلب را اینجا بخوانید



پاناکوتای شیر و گیلاس ، یک دسر ایتالیایی

پاناکوتای شیر و گیلاس ، یک دسر ایتالیایی

برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه تهیه این دسر چشم نواز اینجا کلیک کنید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار