بازدید 5078

فن پرسی به حرف آمد

لاله های نارنجی در کمال تعجب از صعود به مرحله بعدی مسابقات یورو 2016 فرانسه بازماندند تا بلافاصله انتقادها از مربیان این تیم آغاز شود. فن پرسی ملی پوش سرشناس و محبوب هلند در این خصوص مجبور به واکنش شد.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 14 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال هلند در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی آخر خود در مرحله گروهی یورو 2016 طی دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب جمهوری چک شد و از راهیابی به مرحله پایانی این رقابت‌ها بازماند که روبین فن‌پرسی در صدویکمین بازی ملی خود ابتدا یک گل به خودی و سپس یک گل به حریف زد.

فن پرسی به حرف آمد

با توجه به اینکه تعداد تیم‌های حاضر در مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا از این دوره از 16 تیم به 24 تیم افزایش یافته، شدت انتقادات به صعود نکردن‌ نارنجی‌پوشان به این مسابقات شدت گرفته و رسانه‌های هلندی دنی بلیند و شاگردانش را به باد انتقاد گرفته‌اند.

فن‌پرسی پس از این بازی گفت: مردم و رسانه‌ها می‌توانند عقاید خود را در خصوص تیم ملی هلند و ناکامی‌اش عنوان کنند، ولی در حال حاضر چیزی که خیلی اهمیت دارد حفظ وحدت و یکپارچی‌مان است. به هر حال تمامی بازیکنان تمام تلاش خود را در این مرحله از رقابت‌ها به کار بستند، هر چند نتایج خوبی به دست نیامد، اما نباید تنها یک نفر را سرزنش کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر فشار و انتقادی زیادی از تیم هلند شد، عنوان کرد: در طول دوران حرفه‌ای‌ام همیشه در تمامی سطوح انتقاداتی به من وارد بوده و به این چیزها عادت دارم. به هر حال در حال حاضر باید اتحاد خود را حفظ کنیم و به فکر جبران در مسابقات بعدی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار