بازدید 5907
۱

چطور شد که عادل به خندوانه رفت؟

رامبد جوان به فردوسی پور زنگ زد « الو عادل! بیا خندوانه » عادل به فکر فرو رفت و گفت:«حالا خودم به وقتش بهت خبر می دم». عادل با تیزهوشی قبل از اینکه خندوانه به خط پایان برسد تصمیم گرفت به برنامه ای برود که کم کم می خواهد به برنامه 90 تنه بزند
کد خبر: ۵۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 12 October 2015
به گزار ش تابناک ورزشی، مجری جئان پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی یک بار دیگر ققنوس وار، رخت پیری و کهنگی اش را سوزاند و همه را شوکه کرد. اینکه شماره رامبد را گرفت و در فاصله 2 شب به پایان خندوانه گفت: «می آیم!» رامبد مسرور بود از این فرصت فوق العاده و پخش بهترین برنامه اش. عادل اما هدف داشت از این رفتن. این که یکشنبه شب را برای پخش این برنامه اش انتخاب کرد و این که با حرف هایش همه را مسخ کرد، تنها و تنها حاصل ذکاوت ذاتی اش بود. او در استودیو از این نگفت که چطور حالش خوب می شود و عشق برایش چه مفهومی دارد اما از این گفت که چطور توانسته 17 سال حال مردم را خوب کند. سعی کرد به جای عادل بودن، صادق باشد و صادق بود. صادق بود تا همه آنها که پای تلویزیون بودند خشک شان بزند. می شد بغض ته صدایش را در وقت گفتن مشکلات حس کرد. وقتی می گفت پای اصولش می ماند. آنتن نفروخته، از حقش استفاده نکرده تا چه رسد به سوءاستفاده . وقتی حاضر نشد حتی در یک برنامه با تم خنده پنهان کند که با بعضی نام ها در فوتبال مشکل دارد. داشت خودش را فریاد می کرد و خوب فریاد کرد، به بهترین شکل.
 
چطور شد که عادل به خندوانه رفت؟

به نوشته خبرآنلاین عادل خیلی زیرکانه به بهترین برنامه ای رفت که باید می رفت. جایی که می توانست حرف های مانده در دلش را بزند، حرف هایی که جای گفتن شان در 90 خودش نبود. آنتن برنامه رامبد جایی بود برای نمایش صداقت. برنامه ای که در میان هجوم سریال های ترک به مخاطبان تلویزیون ملی، بیننده به دست آورده و عادل هم به خوبی این را می داند. او رفت حرف دلش را گفت سبک شد و البته مردمی را که زیر بار این همه شایعه بی جواب شاید شک کرده بودند را سیراب از واقعیت زندگی اش کرد. هم خودش سبک شد و هم بهترین حس را به همه بینندگان و دوستدارانش هدیه داد تا با خیالی آسوده دوشنبه شب به اجرای 90 برود. هرچند هنوز 90 ساخت او ایرادهایی دارد که خودش هم در دل حرف هایش گفت. اینکه در قیاس با خندوانه که مشاورانی مثل شهیدی فر دارد، تمامش مبتنی بر قدرت ذاتی عادل است.ایرادی که خودش هم قبولش دارد اما او عادل است، یک دیوانه عشق فوتبال که مرغش یک پا دارد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوستت داریم عادل جان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل