بازدید 12935
۱

سرنخ‌هایی از 3 زائر مفقودشده به‌دست آمد

معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد: شواهد و سرنخ‌هایی از سه زائر مفقودشده در حادثه مکه به‌دست آمده است.
کد خبر: ۵۳۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 14 September 2015
معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد: شواهد و سرنخ‌هایی از سه زائر مفقودشده در حادثه مکه به‌دست آمده است.

حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش حج و زیارت ایسنا درباره‌ی سرنخ‌های یافت‌شده از سه زائر گمشده‌ی ایرانی در حادثه روز جمعه مکه، اظهار کرد: پس از بررسی‌های زیاد و گفت‌وگو با همراهان آن سه زائر مشخص شد، متأسفانه آن‌ها دقیقا در محل و نقطه‌ی وقوع حادثه بودند، این نشان می‌دهد آن سه زن زائر مفقودشده جزو حادثه‌دیدگان سقوط جرثقیل هستند، ولی با این حال هنوز نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که آن‌ها جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: از 11 زائر مفقودشده، یک زائر را در بیمارستان عربستان یافتیم که خوشبختانه حال عمومی‌اش خوب بود و هفت زائر دیگر جزو جان‌باختگان آن حادثه بودند. به این ترتیب، تعداد فوت‌شدگان ایرانی در آن حادثه، به هشت نفر رسیده است. تعداد حادثه‌دیدگان ایرانی به‌جز این، عدد دیگری نیست.

معاون سازمان حج و زیارت بیان کرد: گروه تجسس برای یافتن مفقودان در حال سرکشی به تمام بیمارستان‌های مکه است. اعضای این گروه بیمارستان‌ها را اتاق به اتاق بررسی می‌کنند. گروه تجسس که شامل نیروهای ستادی حج و زیارت، امدادگران و پزشکان هلال‌ احمر است، به سردخانه‌ها و محل نگهداری اجساد نیز سر زده‌اند و جست‌وجوی آن‌ها همچنان ادامه دارد. امیدواریم سه زائر مفقودشده را نهایتا تا فردا پیدا کنیم.

محمدی درباره‌ی مجروحان بستری‌شده در بیمارستان‌های سعودی نیز گفت: درمان آن‌ها ادامه دارد و تا این لحظه طبق نظر مرکز پزشکی حج و زیارت، دو زائر مصدوم به بیمارستان حج و زیارت در مکه انتقال داده شده‌اند و وضعیت بقیه مجروحان برای انتقال در حال بررسی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان