بازدید 2983
۴

خوردبین: تجمع کنندگان دیروز پول گرفته بودند!

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس معتقد است که افرادی که دیروز در مقابل باشگاه تجمع کرده و شعار سر می دادند، خط و پول گرفته بودند.
کد خبر: ۵۱۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 28 June 2015

به‌ گزارش ‌ایسنا‌؛ محمود خوردبین با اشاره به تجمع دیروز (شنبه) برخی از هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس در مقابل درفشی فر، اظها‌ر کرد: آن هو‌اد‌ا‌رانی که چنین اعتراضاتی کرده‌اند تا بقیه را خراب کنند خط گرفته بودند. ما چند بازیکن را گرفته‌ایم و در حال‌ رایزنی با چند بازیکن دیگر هستیم. ممکن است یک مربی دوست نداشته باشد که یک بازیکن را جذب کند و به او اعتقاد نداشته باشد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: افرادی که دیروز به من بی ادبی کردند فکر می‌کنند من در این مسائل دخالت می‌کنم اما چنین نیست حتی اگر دخالت کنم 50 سال زحمت نکشیده‌ام که چند نفر بیایند و با بی ادبی با من بی احترامی کنند.

سرپرست پر‌سپولیس با بیان این که ما تمرینات خود را به موقع آغاز و کار خود را به خوبی شروع کرده‌ایم، گفت: چرا برخی این گونه رفتار می‌کنند و چنین رفتاری را از خود نشان می‌دهند آن را نمی دانیم. هر کسی که این کاره باشد می داند که آنها از جایی خط می‌گیرند.

خوردبین همچنین درباره عدم مذاکره با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد، اظها‌ر کرد: ممکن است یک مربی به برخی از بازیکنان اعتقاد نداشته باشد. سرمربی بازیکنی را می‌گیرد که به او اعتقاد داشته باشد. برانکو به سیدجلال و انصاری فرد اعتقاد ندارد.

وی در مورد مربی بدنساز پر‌سپولیس نیز گفت: به زودی مربی بدنساز تیم مشخص می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هیچ فردی حق توهین به اقای محمود خان رو نداره و من به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی از شما عذر خواهی میکنم6666666666666
اقای خوردبین میشه بگید تو این 50 سال چه کاری واس پرسپولیس انجام دادید؟؟؟!!! اولا که تا حالا ندیدم شما کار خواصی انجام بدبن و همیشه موقع نقل وانتقالات که میشه فقط از طریق روزنامه ها متوجه اخبار باشگه میشید دوما مگه مجانی کار میکنید
اقای خوردبین میشه بگید تو این 50 سال چه کاری واس پرسپولیس انجام دادید؟؟؟!!! اولا که تا حالا ندیدم شما کار خواصی انجام بدبن و همیشه موقع نقل وانتقالات که میشه فقط از طریق روزنامه ها متوجه اخبار باشگه میشید دوما مگه مجانی کار میکنید
اقی خوردبین از شما بععید است ای کاش شما اول به رفتار خودتان با بزرگترهای خودتان مثل پاآقای بهزادی ویا علی پروین و.........توجه میکردید بعد از دیگران ایراد میگرفتید و البته همین هییت مدیره در اول فصل قبل بود و نتیحه اش همان فلاکتی شد که پیش آمد من شخصا به شما احترام میگذارم ولی یاد آور میشوم که هرکس از ظن خود نظر می دهد من که بعنوان مخالف این وضعیت و هییت مدیره هستم پولی از کسی نگرفته ام و لی شما را نمی دانم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل