بازدید 2638

قهرمانی شماره هفت فدرر در کناره خلیج فارس

روجر فدرر با شکست نوواک جوکوویچ برای هفتمین بار قهرمان رقابت های تنیس دوبی شد.
کد خبر: ۴۷۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 01 March 2015
روجر فدرر با شکست نوواک جوکوویچ برای هفتمین بار قهرمان رقابت های تنیس دوبی شد.

به گزارش ایسنا، فدرر با شکست "نوله" توانست هشتاد و چهارمین عنوان قهرمانی دوران تنیس خود را به ثبت برساند.

این تنیسور 33 ساله سوئیسی در دیدار پایانی رقابت های "هارت کورت" دوبی حریف صرب خود را 2 بر صفر با نتایج 6 بر 3 و 7 بر 5 از پیش رو برداشت. این قهرمانی هفتمین عنوان تنیسور بازلی در کناره جنوبی خلیج فارس بود. او همچنین در 37 بازی خود برابر جوکوویچ 20 بار برنده از زمین بیرون رفته است.

بیشترین رویارویی در دنیای تنیس حرفه ای میان جوکوویچ و نادال انجام شده است (42 بازی). فدرر با به دست آوردن دومین عنوان خود در سال جاری میلادی یک گام دیگر به ایوان لندل و رکورد 94 قهرمانی او نزدیک شد. بیشترین قهرمانی دنیای تنیس حرفه ای به نام جیمی کانرز ثبت شده است. (109 عنوان قهرمانی)

جوکوویچ در صورت شکست فدرر می توانست پنجاهمین عنوان قهرمانی دوران ورزشی خود را جشن گرفته و از بوریس بکر، مربی آلمانی خود پیشی بگیرد.

قهرمانی فدرر در دوبی با شگفتی رقم خورد. "فداکسپرس" پس از حذف در دور سوم تنیس آزاد استرالیا چند هفته را دور از تنیس و در مرخصی گذرانده بود. پرافتخارترین تنیسور جهان که در سال های 2003 تا 2005، 2007، 2012 و 2014 در دوبی به قهرمانی رسیده بود، با اشاره به این موضوع به شوخی گفت: "شاید باید بیشتر به خودم استراحت بدهم!"
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار