بازدید 7266
۲

دعاهاي رمال حتي براي خودش هم کارساز نبود

کد خبر: ۴۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ 08 January 2015
فرد رمالي که به بهانه‌هاي مختلف از مردم وجوه نقد دريافت مي‌کرد؛ توسط پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه دستگير شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ محمد رستمي رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشريح جزييات اين خبر گفت: درپي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با دريافت وجوه نقد از مردم، اقدام به رمالي، دعا نويسي، جادوگري و... مي‌کند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات پليس براي شناسايي اين فرد، گفت: ماموران پس ازکسب خبر و اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و اين فرد را درحين انجام رمالي و دعا نويسي دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران در بازرسي از محل موصوف، تعدادي مدارک و وسايل و کتب مربوط به رمالي و دعانويسي را کشف کردند. به گفته سرهنگ رستمي در اين رابطه پرونده مقدماتي تشکيل و فرد دستگير شده جهت سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي شد. رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه در پايان به شهرونداني که به اميد حل مشکلات زندگي خود به افراد رمال و دعانويس مراجعه مي‌کنند گفت: با وجود اعلام هشدار‌ها و توصيه‌هاي فراوان در اين خصوص باز هم شاهد مراجعه برخي از شهروندان به اين افراد هستيم که نه تنها مشکلاتشان حل نشده بلکه تاوان سخت و شومي را در اين خصوص پرداخت کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
متاسفم برای خرافه پرستی بعضی ها !!!!!!!
رمل و اسطرلاب از قدیم الایام در ایران رایج بوده دولت باید از این سنت قدیمی حمایت کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار