بازدید 19854
امروز و طی مراسمی صورت پذیرفت ;

قرعه کشی "اسپورتیج" هف هشتاد

قرعه کشی اسپورتیج هف هشتاد، امروز پنجم دیماه برگزار می‌شود. با هر تراکنشی که با #780* انجام بدهید، امتیاز می گیرید و هر وقت امتیازتان از 100 بالاتر رفت، کد #780* را شماره گیری کنید و در مسابقه شرکت کنید.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳ 26 December 2014
قرعه کشی اسپورتیج هف هشتاد، امروز پنجم دیماه برگزار می‌شود. با هر تراکنشی که با #780* انجام بدهید، امتیاز می گیرید و هر وقت امتیازتان از 100 بالاتر رفت، کد #780* را شماره گیری کنید و در مسابقه شرکت کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ هف هشتاد از سال ۱۳۷۸ در زمینه توزیع کارت‌های اینترنت، تلفن بین‌الملل و ارائه خدمات مخابراتی در سطح کشور شروع به فعالیت نموده و با هدف بهبود کیفیت و افزایش ضریب نفوذ خدمات ارتباطی، خط‌مشی خود را بر پایه مشتری مداری و خلاقیت در ارائه خدمات نهاده است. اکنون این شرکت به جهت بهبود و توسعه فروش انواع محصولات و خدمات اشاره شده، اقدام به فروش الکترونیکی این محصولات نموده و به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه توزیع مویرگی کارت‌های مخابراتی و اینترنتی در کل کشور، مفتخر است اعلام نماید که با یاری خداوند منان و تلاش نیروهای متخصص خود به عناوین زیادی دست یافته است.

امید است که مجموعه هف هشتاد با تلاش و نبوغ نیروی انسانی و درایت مدیران این مجموعه، در دستیابی به اهداف بلندمدت خود در جلب رضایت مشتریان و بهبود خدمات به آنان موفق باشد. ماموریت هف هشتاد در بحث مدیریت آینده، بر دو عُنصر معطوف است:
۱ـ تمرکز بر بهینه‌­سازی نیمه پنهان سیستم­‌ها و روش‌های ارایه خدمات الکترونیکی در مبادی ذیربط است. ما بنا داریم بجای رقابت با رقیبان در صحنه‌ی فعلی، از ابتدا بر وسعت و تعالی صحنه تمرکز نماییم و پتانسیل بازار را به صد‌ها برابر وضعیت کمی و کیفی فعلی ارتقاء دهیم.

۲ـ با تبلیغات آموزشی، آشنایی و معاشرت اجتماعی مردم با تعاملات الکترونیکی ساده، کامل، مطلوب و باصرفه را سرعت داده و مختصات زندگی اجتماعی را برای افراد ساده­‌تر، ارزان­‌تر و رضایتمندانه‌تر کنیم.

چشم‌انداز
فعالیت‌های اقتصادی، بوجود آورنده عملیات مالی و باعث گردش تبادلات پولی (الکترونیکی و سنتی) در کشور است بنابراین سند چشم انداز هف‌هشتاد بر این مبناست که فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و سریع‌تر شود. زیرا آرزوی ملی هف‌هشتاد ایجاد تولید ناخالص داخلی عظیم‌تر، سریع‌تر و شفاف‌تر می‌باشد.

الف ـ فرض و برآورد ما این‌ست که در سال مالی ۱۳۹۲ حدود یک‌صد میلیارد تراکنش در کشور انجام شده باشد. سهم تراکنش‌های بانکی در خوشبینانه‌ترین حالت برابر تراکنش‌های نقدی خارج از سیستم بانکی برآورد می‌­شود. ضمن اینکه برای افزایش سهم تراکنش‌های بانکی و الکترونیکی در سبد تراکنش‌های مالی کشور برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

ب ـ ترکیب توزیع سبد تراکنش‌های بانکی شامل پرداخت الکترونیک قبوض، خرید شارژ، پرداخت اقساط وام، پرداخت اقساط بیمه‌ها، تراکنش‌های مبتنی بر POS و ATM و تراکنش‌های مبتنی بر فعالیتهای حضوری در بانک‌ها نیز یکی از کانون‌های تمرکز هف‌هشتاد است. ما برای افزایش سهم هر کدام از انواع تراکنش‌های الکترونیک فوق الذکر از طریق تبدیل تراکنش‌های فیزیکی، حضوری و سنتی به تراکنش‌های الکترونیک مبتنی بر USSD، نرم افزارهای موبایلی به همراه نصب پایانه­‌های الکترونیک در فروشگاه‌­های گزینش شده و آموزش دیده در اقصی نقاط کشور برنامه ریزی، سرمایه‌گذاری و کوشش خواهیم کرد.

ج ـ تا سال ۱۳۹۵ اکثر خدماتِ قابل ارائه در دفا‌تر پیشخوان دولت الکترونیک را برای درج در منوی خدمات سامانه کدهای دستوری USSD ساده سازی و پیاده‌سازی خواهیم کرد. البته در این برنامه ریزی سامانه USSD را به عنوان یک پایانه الکترونیک در خدمت مدیران و متقاضیان خدمات دفا‌تر پیشخوان دولت الکترونیک شکل خواهیم داد و نه تنها رقیب این دفا‌تر نخواهیم بود بلکه بعنوان یک همکار و بازوی قدرتمند در خدمت برنامه‌های دفا‌تر پیشخوان عمل خواهیم کرد.

قرعه کشی اسپورتیج
قرعه کشی اسپورتیج هف هشتاد، امروز پنجم دیماه برگزار می‌شود. هر 100 امتیاز در هف هشتاد، می تواند به یک شانس اسپورتیج تبدیل شود. شما با هر تراکنشی (هر کاری) که با #780* انجام بدید، امتیاز می گیرید و البته می توانید امتیاز خودتون را هم ببینید، و هر وقت امتیازتان از 100 بالاتر رفت، کد #780* رو شماره گیری کنید و بعد گزینه 4 - جایزه و بعد از آن هم اسپورتیج را انتخاب کنید. حالا بعد از مدت‌ها که قول این قرعه کشی را داده بودند زمان فرا رسیده است.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها