بازدید 4084

استقبال رژیم اسرائیل ازانتخاب وزیردفاع آمریکا

رژیم صهیونیستی از انتخاب اشتون کارتر به عنوان وزیر دفاع جدید آمریکا استقبال کرد.
کد خبر: ۴۵۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶ 06 December 2014
 رژیم صهیونیستی از انتخاب اشتون کارتر به عنوان وزیر دفاع جدید آمریکا استقبال کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از جروزالم پست، مقامات اسرائیلی روز شنبه از اقدام "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در معرفی "اشتون کارتر" به عنوان وزیر امور دفاع جدید استقبال کردند.

اوباما روز جمعه اشتون کارتر را به عنوان نامزد تصدی پست وزارت دفاع معرفی کرد.

کارتر یکی از حامیان سرسخت اسرائیل به شمار می‌آید و روابط تنگاتنگی با "موشه یعلون"‌ وزیر جنگ اسرائیل دارد. این دو آخرین بار در ماه جولای در تل‌آویو با یکدیگر دیدار کردند.

اشتون کارتر علاوه بر محافل نظامی و دانشگاه ارتباط تنگاتنگی نیز با صنایع تسلیحاتی آمریکا دارد. وی عضو مؤسسه هوور در دانشگاه استنفورد و استاد مؤسسه مطالعات بین‌المللی فریمن اسپاگلی بوده. وی مدیر اجرایی ارشد در بنیاد مارکلی است.

کارتر از اکتبر 2011 تا دسامبر 2013 قائم مقام وزیر دفاع آمریکا بوده و به عنوان مدیر اجرای ارشد این وزارت نظارت بر بودجه‌ای بالغ بر 600 میلیارد دلار و 2/4 میلیون پرسنل غیرنظامی و نظامی را بر عهده داشت.

وی از آوریل 2009 تا اکتبر 2011، معاون تکنولوژی و لجستیک در وزارت دفاع بود. وظیفه این معاونت تهییه و تدارک تکنولوژی، سیستم‌ها، خدمات و مایحتاج، پایگاه‌ها و زیرساخت‌ها، انرژی و محیط کاری بوده از بودجه تحقیقاتی سالیانه 50 میلیارد دلار بهره می‌برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی