بازدید 11577

مخالفت رئیس ارتش رژیم اسرائیل با حمله به ایران

چندین تن از مقامات و کارشناسان اسرائیلی اذعان کردند رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی کسی نیست که ارتش را به درگیری‌های نظامی غیر ضروری وارد کند.
کد خبر: ۴۵۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴ 30 November 2014
چندین تن از مقامات و کارشناسان اسرائیلی اذعان کردند رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی کسی نیست که ارتش را به درگیری‌های نظامی غیر ضروری وارد کند.

به گزارش فارس، از شنبه (دیروز) که «گادی ایزنکوت» رئیس آتی ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی معرفی شد، واکنش‌ها در این مورد ادامه دارد.

بنا بر گزارش وبگاه خبری «لبنان 24»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایزنکوت از میان مجموعه‌ای از ژنرال‌های ممتاز برای رهبری ارتش با توجه به تهدیدهای امنیتی کنونی انتخاب شده است. در همین راستا «عمیر بیرتس» عضو کنست (پارلمان) انتخای ایرنکوت را پاسخی عالی به چالش‌های امنیتی پیچیده رژیم صهیونیستی و ارتش آن توصیف کرد.

کارشناسان و نظامیان اسرائیلی پیش‌بینی می‌کنند که ایزنکوت به ماجراجویی‌های نظامی وارد نشود. «عاموس هرئیل» کارشناس نظامی در ین باره گفت: علیرغم حرف‌شنوی ایزنکونت از مقامات سیاسی، اما وی در چند مرحله به این مقامات اعتراض کرد و بارزترین آنها پیامی بود که به نتانیاهو فرستاد و بشدت مخالفت خود با حمله نظامی اسرائیلی مستقل به ایران را اعلام کرد.

وی افزود: ایزنکوت فرمانده‌ای نیست که که ارتش را به درگیری‌های نظامی که نیازی به آنها نیست، وارد کند. هرئیل در ادامه گفت که وی با خاورمیانه متشنجی روبه‌رو خواهد بود و ناامنی‌های کنونی به مرزهای سرزمین‌های اشغالی خواهند رسید و ایزنکوت با تعداد بسیار گروه‌های افراطی در مرز روبه‌روست که جمع اطلاعات پیرامون آنها سخت خواهد بود به جز مرز با اردن که هم اکنون امن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار