بازدید 12721

هشدار الازهر مصر درباره تکرار فتنه صفین

الازهر مصر درباره پیامدهای تظاهرات روز 28 نوامبر و تکرار فتنه صفین هشدار داد.
کد خبر: ۴۵۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹ 21 November 2014
الازهر مصر درباره پیامدهای تظاهرات روز 28 نوامبر و تکرار فتنه صفین هشدار داد.

به گزارش شبکه العالم، الازهر با درخواست از مخالفان مصری برای امتناع از تظاهرات در روز  28 نوامبر اعلام کرد : به دست گرفتن نسخه های قرآن کریم در روز 28 نوامبر یادآور فتنه صفین است؛ فتنه ای که اولین و سنگین ترین ضربه را به امت اسلامی وارد کرد .

الازهر روز جمعه در بیانیه ای تأکید کرد: به دست گرفتن قرآن اقدامی برای فتنه انگیزی، و یادآور فتنه صفین است؛ فتنه ای که عواقب و پیامدهایش تا امروز نیز ادامه دارد .

الازهر خاطرنشان کرد: فتنه فقط به نفع دشمنان امت اسلامی است.

الازهر حاکی است : فراخواندن مردم برای به دست گرفتن قرآن در روز 28 نوامبر سوء استفاده از دین و فریبکاری است، و در واقع فراخواندن مردم به آشوب و اغتشاش است و توهین به قرآن محسوب می شود و زمینه ساز خونریزی است .

الازهر در این بیانیه تأکید کرد: فراخواندن مردم به تظاهرات روز 28 نوامبر در واقع فراخواندن آنها به سوی جهنم است و متأسفانه چنین فراخوانی در زمانی اعلام می شود که ارتش مصر در شبه جزیره سینا با گروه های تروریستی مبارزه می کند .

الازهر اعلام کرد : فراخواندن مردم به تظاهرات روز 28 نوامبر خیانت به دین ، کشور و ملت است .
الازهر در بیانیه خود افزود : علی بن ابی طالب (ع) درباره گروه های تروریستی هشدار داده و فرموده اند : هر گاه پرچم های سیاه را دیدید ، در خانه های خود بنشینید و به این گروه ها کمک نکنید.

الازهر اعلام کرد : ما این پرچم های سیاه را در رسانه های مختلف می بینیم و علی بن ابی طالب (ع) در ادامه حدیث خود می فرمایند: صاحبان پرچم های سیاه وفادار به هیچ عهد و پیمانی نیستند . مردم را به حق فرامی خوانند ولی خودشان بهره ای از حق ندارند. اسامی صاحبان پرچم های سیاه، کنیه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر