بازدید 6267
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی: ‌

هدف غرب از تشویق به کنترل جمعیت

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی به تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه درخصوص کاهش باروری اشاره کرد و گفت: طرح کنترل جمعیت توسط غرب درایران، یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است و این توطئه شوم سردمداران استکبار سابقه‌ای دیرینه دارد.
کد خبر: ۴۴۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹ 27 October 2014
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی به تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه درخصوص کاهش باروری اشاره کرد و گفت: طرح کنترل جمعیت توسط غرب درایران، یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است و این توطئه شوم سردمداران استکبار سابقه‌ای دیرینه دارد.

به گزارش ایسنا ، کبری خزعلی در کارگاه تخصصی «نقش و جایگاه زنان و خانواده در نقشه مهندسی فرهنگی کشور» اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده، زاد و ولد در ایران با سقوط 100درصدی مواجه است؛ سخن از شیب پائین یا کاهش نیست، بلکه سقوطی که به سوی نابودی و انقراض حرکت می‌‎کند، مطرح است.

وی ادامه داد: آمریکا 80 سال قبل وقتی طرح نابودی سرخ‎پوستان آن منطقه را درسر داشت، شرط کمک غذایی و دارویی به آنان را عقیم کردن تدریجی زنان سرخپوست اعلام کرد و از سوی دیگر از طریق هالیوود با ساختن فیلم‌هایی که سرخ‌‎پوستان را انسان‎‌هایی خونخوار و وحشی نشان می‎‌داد، این تفکر را به اذهان جهانیان القاء کرد که آنان مخلوقاتی خطرناک هستند که باید نسلشان منقرض شود.

وی گفت: اجرای سبک زندگی اسلامی ایرانی و تنظیم مهندسی فرهنگی براساس تعالیم اسلام و تمدن و هویت ایرانی در گروی تغییر رفتار به سوی کمال است.

خزعلی با بیان اینکه این تغییر از طریق برنامه‌ریزی بنیادی، آموزش و تعلیم و تعلٌم امکان‌پذیر است تا زمینه را برای چنین تحولی فراهم سازد، افزود: این تغییر ابتدا باید در بینش‌ها و نگرش های مسئولان و افراد جامعه نمود یابد و سپس با ساماندهی مدیریت اجتماعی، تغییر در اعمال و رفتار صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: به هرمیزان ایمان بالاتر رود، عمل صالح‌تر می‌شود و هرچه عمل نیکوتر شود، منش، شخصیت و شاکله روحی انسان متعالی‌تر شده و مطابق با الگوی رفتاری ارائه شده در دین اسلام شکل می‌گیرد.

خزعلی سه اصل بینش، عمل و الگوپذیری را محور تصمیم‌گیری و شکل‌گیری اعمال و کردار بشر در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: با نگاهی به واقعه کربلا و در رأس آن روز عاشورا، درمی‌یابیم تمام کسانی که پایشان لغزیده و دنیا و آخرت خود را تباه کرده‌اند، در این سه اصل نقص و کوتاهی داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروز که در جامعه ما تهاجم فرهنگی جهان استکبار با انواع شیوه‌های جذاب و فریبنده بیداد می‌کند، باید به رخنه‌‎گاه آن که بنیان خانواده و زن است، توجه ویژه داشته و آنان را آگاه سازیم.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: یکی از مهمترین مفاد سند چشم‌انداز مهندسی فرهنگی کشور تبیین، تشکیل، تحکیم، تعالی و ایمن‌‎سازی خانواده است.

وی ادامه داد: متأسفانه جامعه امروز ما در زمینه تبیین جوانان برای انتخاب عاقلانه همسر و تشکیل خانواده است، نتوانسته مؤفق عمل کند، چه برسد به دیگر اصول تأکیده شده چرا که اگر توانسته بود مؤفقیتی کسب کند، آمار طلاق به این میزان افزایش و آمار ازدواج کاهش نداشت.

وی اضافه کرد: در سال 80، 15 هزار روستا خالی از سکنه شده و تعطیل اعلام شد، اکنون که 13 سال می‌گذرد، رشد جمعیت روستایی کشور از مرز صفر گذشته و به منفی یک رسیده است؛ چراکه ارتقای کیفی جمعیت کشور متناسب با سلامت، معیشت و فرهنگ خانواده نیست.

خزعلی خاطرنشان کرد: جهان استکبار اکنون با انواع شیوه‌های اسلام‌‎هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و تبلیغ به کاهش زاد و ولد و ترویج فردگرایی و تزلزل بنیان خانواده از طریق شبکه‌‎های مختلف اجتماعی و تبلیغی، درصدد اضمحلال و انقراض نسل مسلمان و شیعه است که در این وادی زنان و مادران ایرانی باید همچون گذشته دلاورانه وارد شده و اجازه ندهند که این تبلیغات مستمر و فریبنده، آنان را مهره اصلی و بازیگردان سیاست کثیف دشمنان دین و اسلام کند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نرخ باروری به کمتر از 2.1 درصد رسیده و این امر کاهش تدریجی جمعیت و نهایتأ انقراض نسل را درپی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: براساس آماری که به این نهاد رسیده روزانه یکهزار سقط جنین در کشور به انجام می‌رسد که دلیل عمده این سقط ها مسئله تحصیل و یا اشتغال زنان است.

وی ادامه داد: درحالیکه پروردگار متعال در آیه 31 سوره مبارکه اسراء می‌فرماید: «و فرزندان خود را از ترس فقر و تنگدستی نکشید، مائیم که آنها و شما را روزی می‎‏دهیم حقا که کشتن آنها گناهی است بزرگ.»

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: باید در کشور نهضت روشنگری در خصوص تشویق به زاد و ولد و جلوگیری از بارداری تشکیل شود تا زنان و مادران بدانند کشور ایران که اکنون در تحریم دارویی قرار دارد، چرا انواع اقسام داروهای پیشگیری از بارداری به قیمتی ارزان وارد کشور می‌‎شود و تحریم به آنان تعلق نگرفته است؟ چرا در فیلم‌‎ها و برنامه‎‌های متنوع هالیوود و بالیوود بر زندگی مجردی، طلاق و کاهش فرزندآوری تأکید می‌‎شود؟ و هزاران سؤال دیگر که اگر به ریشه و عمق آن توجه شود، لایه‌های پنهان و سیاه تفکر دشمنان درخصوص نابودی اسلام و ایران آشکارتر می‍‌ شود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل