بازدید 4059

برخورد پلیس با سایت‌های آموزش جرم و گنج‌یابی

پلیس فتا تعدادی از سایت‌های آموزش جرم و گنج یابی را شناسایی کرد و با آنها برخورد قضایی انجام شد.
کد خبر: ۴۲۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰ 15 August 2014
جانشین رئیس پلیس کشور گفت: پلیس فتا تعدادی از سایت‌های آموزش جرم و گنج یابی را شناسایی کرد و با آنها برخورد قضایی انجام شد.

سردار حسین اشتری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورد با سایتهای آموزش جرم  و گنج یابی در فضای مجازی اظهار داشت:پلیس مبارزه با جرایم سایبری از زمان راه اندازی توفیقاتی را در این باره به دست آورده و با جرایم موجود در فضای مجازی کشور برخورد کرده است.

وی ادامه داد: یکی از جرایم فضای مجازی که مورد استقبال مجرمان قرار می گیرد آموزش جرمهای مختلف است که یکی از این جرم ها آموزش گنج یابی و حفاری غیر مجاز است.

جانشین رئیس پلیس کشور از برخورد با سایتهای آموزش جرم خبر داد و افزود: تعدادی از این سایتها از سوی پلیس فتا شناسایی شده و با آنها برخورد شد. ضمن اینکه تعدادی از متهمان اینگونه جرایم در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

به گفته اشتری پلیس نظارت هایش را روی اینگونه جرایم مجازی افزایش داده است و اجازه نمی دهد اینترنت بستری برای فعالیت مجرمان شود.

به گزارش مهر، در سالهای اخیر سایتهای بسیاری در حوزه آموزش گنج یابی و غارت اموال فرهنگی کشور فعال شده است که هیچ واکنشی را از سوی سازمان میراث فرهنگی شاهد نبودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی